|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No jos sitä viitsis sinne Corvettejen sekaan tulla.. Vai mitä sä tarkotit?
|
||||
|
||||
|
Quote:
ai jaaa, ookko käyny vakoilemassa ? huomenna pitäis saada
|
||||
|
||||
|
muistakee sit dokumentoida tuo sunnuntai sit kunnolla corveteitten osalta, mopoilija kumminkin reihuu niitä muita ruostekasoja
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täältä lähtee ainakin 3 kameraa, jos ei neljä!
|
||||
|
||||
|
Quote:
kolme ei voi riittää, ainakin 4 mutta mieluummin enempi |
|
|
||||
|
||||
|
Olen käynyt viimeiset 15 vuotta tapahtumassa (vain viime vuosi jäi Kotkan vuoksi väliin). Jonoja toki on, mutta vuosi vuodelta tuo sisääntulo on ollut paremmin ohjattua, joten sen vuoksi ei tarvi laittaa kelloa kukonlaulun aikaan soimaan. Kaikki harrasteautot ohjataan raviradalle ja muut parkkikseen muualle. Vetten osalta ei ole varmaan tulkintavaikeuksia onko harrasteajoneuvo vai käyttis. Raviradan keskusta on nurmikkoa, jossa on tietysti parempi pick-nick maasto, mutta toisaalta kotiinlähtö ei ole aina mutkatonta, kun porukkaa tunkee nurmelle koko ajan lisää ja kalustoa on aina pikkustavaille paljon. Vetten maasto-ominaisuudet eivät tunnetusti edusta sitä kaikkein parhainta tyyppiä ja siksi olen itse suosiolla jäänyt radan hiekkaiselle juoksuosuudelle, joka on kyllä aina ollut hyvin käsitelty, ettei pölyäisi. Ja eiköhän nuo ole sunnuntaille ihan kelpo kelejä lupailleet?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä siellä nurmella eteen päin pääsee, tosin sateen jälkeen sinne EI kannata mennä, koska renkaat uppoo siihen pa*kaan Kyllä mä ainakin pääsin siellä menemään '63 Vetellä, eikä siinä ollut edes Blazerin alustaa..
|
||||
|
||||
|
Quote:
mitä luenkaan, onko se vette ensinkään jos ei siinä blazer alustaa edes ole![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mistä kautta menossa? Vammala-Huittinen??
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu on, mutta en kerro, että missä..
| Thread Tools | |