|
|
||||
|
||||
|
Quote:
mitä näenkään, onko ippe hakkeroinu pappiksen tunnarin ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos kyse on Dallasista Ouluun tulleesta autosta niin käsittääkseni tekijällä on ollut kiireitä duunin ja omakotitalon kanssa ja kyllä se sieltä vielä ilmaantuu joskus. Oon ajanut siis -74 zeta Datsunia, jossa -75 350 Vetten alakerta ja Edelbrock RPM yläjerta (nokka, imppa, kannet). Laatikko T10 ja kaasarina Qjet. Teho/paino on kohdallaan ja manuaali laatikko viimeistelee tuon tuntuman . Ihana vekotin vaikkakin pelotti ihan pikkasen...tai ei edes niinkään pikkasen. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ippe pkele!!! Miten joku pystyikin arvaamaan mun salasanan! Eihän edes Bletchley parkin nörtit pystyisi arvaamaan että se olis sama kuin mun nikki... oopps!!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joskus vuonna 1 ja 2 oisko ollut n.1985 kävin vaihtamassa Rovaniemeltä tuollaisen Datsun 240Z johon oli laitettu Roverin 3,5 litr. V-8 , auto oli kirkas punainen väriltään , ja täytyy myöntää tuntui siihenaikaan kyllä koko hätäiseltä laitteelta . Auto on itsessään kevyt paketti ja alumiini kasi ei paljon lisää painoa joten potentialia löytyy. Auto oli virallisesti muutoskatsastettu . Roverhan käytti Buickin pikku kasia . |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä et jotku vielä tajuu näit mun huonoi heittoi
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|