|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mullon tollaset, ei tosin Vetessä vaan tossa avattaren esittämässä autossa. Sadekelillä on tullut ihan pintakaasulla suht' jännittäviä tilanteita... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuskin päähän?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näyttäis Centerlinen Convo Pro:lta. Paljonkohan tossa on ollut vauhtia? Joskus vähän tulee mietiskeltyä että mitenhän nää vanhat huussit kolaritilanteessa tarjoo suojaa... Tossa näyttää kabiini aika ehyeltä, mutta voihan siellä silti olla moottori ja kojelauta sylissä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joskus kun on tullu nojailtua US-partsin tiskillä ja joku "alan" harrastaja on ilmestynnyt viereiselle luukulle asioimaan seuraavin sanoin... "tarttis saada renkaat tohon mun Capriceen, Kellyä tai jotain muuta laaturengasta, mitäs suosittelisit" AAARRRGGGHHHH!!!! Ei ********, viimeeks mä MIHINKÄÄN huusiini ostaisin mitään käyttörenkaita mistään US-partsista, vaan ihan aikuisen oikeesta rengasliikkeestä...talvirekaiksi nää täysveriset US-miehet laittaa varmaan TigerPawin M+S:ät..."ja tästä ei pito parane"
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, noi mun General XP kakstonniset oli siinä jo edellisen omistajan jäljiltä, että sikäli syytön minä olen Aika luikkaathan ne on, en tiedä sitten oliko paljonkin paremmat uutena. Toisaalta lähes ainoa tapa saada tollanen laiska vessa piirtelemään kuivalla asfaltilla edes lyhyitä viivoja ilman jarrun kanssa pelleilyä. Se crate-502 olis ehken fiksumpi tapa... Sadekelillä todellakin saa ajella kieli keskellä suuta, ärhäkkä lukko+kevyt perä-yhdistelmä on tarjonnut parikin tahatonta "ohjaamo täynnä käsiä"-episodia. Pitää varmaan käydä siellä rengaskaupassa, tai netistähän noi pallot nykysin tilaillaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mullahan oli -77:ssa laatu Herculekset edessä ja laatu Kellyt takan sillon kun sen ostin, kuka lie moiset siihen hommannu nehän oli siis niin onneton yhdistelmä että tossa Hyrylän Shellin ympyrässä pito loppu noin 45km/ kohdalla
|
||||
|
||||
|
Rengasvalintoihin saattaa myös vaikuttaa että esim. C3 vetten alkuperäiskokoa olevaa rengasta ei löydy muuta kun noita kusiluistin-amerikanpullia.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|