|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tosi ajankohtaista.. http://www.corvettefinland.com/ccof/tapaht/meet06.html ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
No nyt säkin oot sit käyny tarkistamassa kerhon viralliset sivut
|
||||
|
||||
|
Quote:
Totta! Vaikka mitää uutta ei ollut sitten viime näkemän.. ![]()
|
||||
|
||||
|
Sivuja on päivitetty satunnaisesti harrastelijavoimin. Riku (Finnshark) taitaa olla viimeiset muutokset tehnyt ennen kuopion meettiä. Suurin syy taitaa olla päivityksen "puutteeseen" materiaali mitä sinne päivitetään. Eli ei ole kukaan tuottanut materiaalia sivustolle, juttuja tapahumista, omia autonhakureissuja yms.
On keskusteltu sivujen päivitysasiasta hallituksessa ja katsotaan mitä tuleman pitää
|
||||
|
||||
|
Mä en oikeastaan tiedä tarttisko sinne olla mitään erikoista sisältöö, täällä on sitä niin prkeleesti. Toimivinta vois olla että siellä olis vaan kylmät faktat ja vuoden ohjelma.
|
||||
|
||||
|
[quote=VetteMan]Suurin syy taitaa olla päivityksen "puutteeseen" materiaali mitä sinne päivitetään. Eli ei ole kukaan tuottanut materiaalia sivustolle, juttuja tapahumista, omia autonhakureissuja yms./quote]
Moni taitaa kirjoitella kaikki tarinat tänne Finnsharkiin, joten materiaalia ei sit enää riitä/tarvita tuonne CCof saitille.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Just niin, mä oon samaa mieltä. Turha sinne koittaa väkisin vääntää sisältöä.
|
||||
|
||||
|
Sivut tullaan päivittämään täysin uuteen uskoon ensi kevääseen mennessä. Näin ajokauden aikana ja parhaaseen kesään ei ole ihmisiä lähdetty kuormittamaan netin päivityksillä. Nyt kun ei talvella ole ylimääräistä hommaa
niin ehditään paremmin syventyä tähänkin.Vaikka en tietokoneen käytöstä mitään tiedä, niin innokkaasti silti olen mukana.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hienoa! Pientä "kasvojen kohotusta" ne kaipaavatkin!
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|