FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply

Thread Tools
Old 24.05.2004, 21:23
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt

ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Missä toi Ace cafe sijaitsee?

En ole käynyt Lontoossa v. '90 jälkeen. Kauhee hinku olis kyllä tulla kattomaan vanhoja paikkoja. Pitäis vissiin vaan pistää kalenteriin ruksi ja lähteä! Täytyy värvätä joku kaveri megeen. Siellä on varmaan jo vaikka mitä uutta?
Reply With Quote
Old 25.05.2004, 15:02
speedy's Avatar
speedy speedy is offline
Vakiokävijä

speedy on oikealla tiellä
Ouje! on toi mustangi hieno, on joko -71 tai-72 olin kaupoissa tollasesta mahc1 mustangista ennen vette ostoa. musta tuntuu et vielä mustin laitan.. upea klassikko! ja usa-ford laatua.
Reply With Quote
Old 25.05.2004, 15:07
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by ToniH
Missä toi Ace cafe sijaitsee?

En ole käynyt Lontoossa v. '90 jälkeen. Kauhee hinku olis kyllä tulla kattomaan vanhoja paikkoja. Pitäis vissiin vaan pistää kalenteriin ruksi ja lähteä! Täytyy värvätä joku kaveri megeen. Siellä on varmaan jo vaikka mitä uutta?

AC sijaitsee tuolla Wembley Parkin lahella, aika dodgya seutua, kysy vaikka Rikulta Paljon on tullut uutta vanhan tilalle. Eniten harmittaa, ettei tanakaan vuonna tuu mentya UK:n vette clubin meetinkeihin. Mikroautoja kaytiin kuitenkin paikallista vettekundien kanssa ajamassa!
Reply With Quote
Old 25.05.2004, 15:07
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by speedy
Ouje! on toi mustangi hieno, on joko -71 tai-72 olin kaupoissa tollasesta mahc1 mustangista ennen vette ostoa. musta tuntuu et vielä mustin laitan.. upea klassikko! ja usa-ford laatua.

Mul on kans hirvee halu rakentaa tollanen isokorinen musse joskus!
Reply With Quote
Old 25.05.2004, 15:11
Sway-bar's Avatar
Sway-bar Sway-bar is offline
Vakiokävijä

Sway-bar on oikealla tiellä
Minä olen asunut lyhyen tovin Bristolissa työskennellessäni yliopistolla 2002, mutta en nähnyt yhtään Vetteä. Tuolloin vereni pysäyttivät TVR:t. Ne erottuivat jo äänellään coupe-bemareista ja massa-meseistä
Reply With Quote
Old 25.05.2004, 16:11
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by Sway-bar
Minä olen asunut lyhyen tovin Bristolissa työskennellessäni yliopistolla 2002, mutta en nähnyt yhtään Vetteä. Tuolloin vereni pysäyttivät TVR:t. Ne erottuivat jo äänellään coupe-bemareista ja massa-meseistä

Itse kans diggaan niista, varsinkin toi Tuscan S ja T350 jaksaa aina vaan laittaa naaman virneeseen!
Reply With Quote
Old 31.05.2004, 17:41
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by groovyjay
AC sijaitsee tuolla Wembley Parkin lahella, aika dodgya seutua, kysy vaikka Rikulta Paljon on tullut uutta vanhan tilalle. Eniten harmittaa, ettei tanakaan vuonna tuu mentya UK:n vette clubin meetinkeihin. Mikroautoja kaytiin kuitenkin paikallista vettekundien kanssa ajamassa!

Juu, tuo seutu oli aika "hienoa"... Ja venäläinen bussikuski mukava...

Onko sitä AC:n käynnillä nähtyä -79:ä näkynyt uudestaan?
Reply With Quote
Old 06.06.2004, 23:34
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by Finnshark
Juu, tuo seutu oli aika "hienoa"... Ja venäläinen bussikuski mukava...

Onko sitä AC:n käynnillä nähtyä -79:ä näkynyt uudestaan?

Ei valitettvasti enää näkynyt. Vikoina päivinä paikallistin ton punaisen avo C4:n ihan siihen meidän viereen, yhteen parkki halliin!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules