|
|
||||
|
||||
|
Missä toi Ace cafe sijaitsee?
En ole käynyt Lontoossa v. '90 jälkeen. Kauhee hinku olis kyllä tulla kattomaan vanhoja paikkoja. Pitäis vissiin vaan pistää kalenteriin ruksi ja lähteä! Täytyy värvätä joku kaveri megeen. Siellä on varmaan jo vaikka mitä uutta? |
|
|
||||
|
||||
|
Ouje! on toi mustangi hieno, on joko -71 tai-72 olin kaupoissa tollasesta mahc1 mustangista ennen vette ostoa. musta tuntuu et vielä mustin laitan.. upea klassikko! ja usa-ford laatua.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
AC sijaitsee tuolla Wembley Parkin lahella, aika dodgya seutua, kysy vaikka Rikulta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mul on kans hirvee halu rakentaa tollanen isokorinen musse joskus! |
|
|
||||
|
||||
|
Minä olen asunut lyhyen tovin Bristolissa työskennellessäni yliopistolla 2002, mutta en nähnyt yhtään Vetteä. Tuolloin vereni pysäyttivät TVR:t. Ne erottuivat jo äänellään coupe-bemareista ja massa-meseistä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse kans diggaan niista, varsinkin toi Tuscan S ja T350 jaksaa aina vaan laittaa naaman virneeseen! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu, tuo seutu oli aika "hienoa"... Ja venäläinen bussikuski mukava... Onko sitä AC:n käynnillä nähtyä -79:ä näkynyt uudestaan? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei valitettvasti enää näkynyt. Vikoina päivinä paikallistin ton punaisen avo C4:n ihan siihen meidän viereen, yhteen parkki halliin! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|