|
|
||||
|
||||
|
Leppäsen Veljekset ovat pitäneet tallia Maantiekylässä jo 80-luvun alusta , mutta en usko heidän sekaantuneen Vetteen millään muotoa . Vaikka ovatkin kuuluisia Ford ja Mopar puolelta . Miehet maamme ehdotonta Ykkös sarjaa jenkkiautoalalla ja etenkin kiihdytyspuolella myös kansainvälisesti arvostettuja .
|
|
|
||||
|
||||
|
En tarkoittanut leppästen tallia.Siinä vierellä muistaakseni jossain lemminkäisen lähellä olen käynyt ainakin 10 vuotta sitten. Oli iso talli ja paljon autoja.Olisko nykyään se talli jossa Hersti ym kustom / rodi jampat pitää majaa? ( eisks rimmaa toi loppu aika hyvin!)
|
|
|
||||
|
||||
|
Itseasiassa en epäillyt hetkeäkään sinun tarkoittavan "Leppäsiä" koska kaikki vähänkin enempi jenkkejä harrastaneena tuntee Leppäset ja tietää tallin Maantiekylästä . Lähinnä laitoin sen takia että ne jotka eivät tunne Leppäsiä , eivät myöskään laita minnekään aiheettomia huhuja .
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu ja minä en epäillyt sinun epäilevän tiedänkö leppäsiä vai en . Tämmöiset urbaanit legendat pitää selvittää heti kääntäen kaikki kivet ja tallit |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tai olivat ainakain silloin aikanaan.. nykyään niitä ei muista enään kun vanhat parrat. |
|
|
||||
|
||||
|
Maantiekylässä (tarkemmin ottaen Sammonmäen teollisuusalueella, Tuusulantien länsipuolella) Lemminkäistä vastapäätä on ainakin Pistonsin iso talli. Samassa tönössä on myös omakin talli. Vettejä ei ole nurkilla juuri näkynyt paitsi tietysti meikäläisen ja Jussi S:n katiskat
Herstin talli ilmeisesti hiukan pidemmällä samalla tiellä...
|
||||
|
||||
|
Taidan tietää tapauksen , talli oli Keimolan Åbyssä , VanHa Ry.
Kyseisen auton omistajan tuntee muutamat täälläkin , ainakin pappis... Ton huhun kuulin kans joskus vuosia sitten , mutta sen todenperäisyydestä ei ole tietoa... Auto on ollut osina jo 15v...
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote: