|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aikanaan mun Camarosta puuttui myös nuppi, mutta siellä virtalukon lähistöllä oli reikä, jossa on kierteet sisällä. Laita sinne sopiva ruuvi ja vedä siitä ylös se kytkin. Tosiaan voi olla aika jäykkä. Heitin tän vaikkei oo mitään hajua onko jo C3:ssa ollu sama systeemi. Elekee lyökö, jos meni pieleen.
|
||||
|
||||
|
Nyt löyty reikä!!!
ja aikani tutkittuani kytkimen nuppi oli kuskin penkin alla, jesh. kiitti avusta kamut. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikä ollu ees karvoja ymp... Nonii ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Corvette63 se vaan joka paikkaan aina laittaa noita punaisia C2-mallin autoja jossa lukee Used Corvettes For Sale
Edit: Nonnis nythän mie keksin miten ne näkyy. Tuolla on näköjään semmonen esto, että ne kuvat ei näy ellei tule siitä osotteesta kattoman sitä kuvaa. Joo se on siis tuo sininen silmäpuoli. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
[quote=Cocco]Aikanaan mun Camarosta puuttui myös nuppi, mutta siellä virtalukon lähistöllä oli reikä, jossa on kierteet sisällä. Laita sinne sopiva ruuvi ja vedä siitä ylös se kytkin. Tosiaan voi olla aika jäykkä.
Siinä nupissa on sama kierre kuin AC:n tulpan toisessa päässä: Varatulpalle loistava säilyspaikka. Jos ette usko, niin kokeilkaa T:KJA |
|
|
||||
|
||||
|
Muistin kyllä hämärästi kuvan nähtyäni, että jotain keskustelua mustasilmästä on käyty. Eihän sitä kaikkea lukemaansa voi muistaa. Muuten pää räjähtäisi
|
|
|
||||
|
||||
|
Lentävä lause! TIETO LISÄÄ TUSKAA
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
C2, vaalean sininen C3:han tuo, just toi Samin auto? ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vai näkeekö kaikki muut muka heti sen sinisen C3:sen? Mie nään sen vasta sit, kun oon käyny sillä Used Corvettes For Sale sivulla. Last edited by janiv : 17.11.2006 at 23:48. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|