|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Harminpaikka. Sun on sit vaan tyydyttävä SharkTV:n koosteeseen ja miljoonaan kuvaan jota jokainen on ottanu..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä en nuku ennen kun ne on FinnSharkin galleriassa!
|
||||
|
||||
|
Quote:
No tietenki kaikki voi vielä muuttua mutta kun ei voi olla nyt varma en halua sotkea kokonais plääniä esim perumalla sitten kuukautta ennen. Kyllä harmittaa meitäkin.Tän jengin kanssa kyllä viihtyis. |
|
|
||||
|
||||
|
Kauanko tämä asia auki? Ajattelin tuota repsikan paikkaa
![]()
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
pari viikkoa |
|
|
||||
|
||||
|
No voi wittu-berkele-zaatana...
Vaikka pulkkani matkalle ei olekkaan vielä valmis, olen sen valmistumisen suhteen silti 100% optimistinen. Jos vaimokkeeni ei pääse mukaan, niin sit olis repsikka/varakuskin paikka vapaana mukavalle kaverille (ja ei en tarkota vaimokkeen korviketta). Mutta toi alun höyrynpäästö johtuu siitä että olis yksi kehonrakennus pikkukisa just 6 kesäkuuta johon olen alkanut jo pikkuhiljaa valmistautua... Tosin meidän iloiseen Le Manssiin olen jo valmistautunut paljon aikaisemmin, joten sen tulisi olla etusijalla, mutta, mutta... En uskalla vielä ilmottautua, en vaikka nuo kisat jättäisinkin kokematta, vaan koska vessani on pukeilla vielä tällä hetkellä... Ilmoitathan mulle Groovy sitten milloin on viimeinen hetki ilmottautua, koska luulen että haluni lähteä teidän matkaan on suurempi kuin tahtoni kokea MM kilpailut Maltalla lavalta käsin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Lähtöhän reissuun on 12.6. Itse Le Mans kilpailu on 16-17.6. Eli onhan tuossa muutama päivä välissä vai onko pitkäkin reissu Maltalle? Joudutaan tekemään laivaan varaukset ja tarkat määrät tietämään mahdollisimman pian niin taidettu päättää että 2 viikon sisällä pitää tehdä sitovat ilmottautumiset.
|
||||
|
||||
|
No itse kisa alkaa 9 kesäkuuta ja ei vie päivää paria kauemmin, mutta luuletteko että mä pystyn heti sen jälkeen lähteen minnekkään. No olisinhan ainakin hyvässä kunnossa Le Mans varikolla
Kyllä se vissiin kaatuu nyt sinne Le Manssin suuntaan, koska sinne ei tartte ihan niin paljoa kiduttaa itteänsä... Jos ilmoittautuu ja ei pääse kuitenkaan lähtemään, paljonko joutuu maksamaan esim jo lunastetuista lipuista ym? Noin suunnilleen?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Laivaliput on isoin ennakkoerä joka joudutaan maksamaan jossei tämän vuoden puolella niin ensivuoden alussa. Jos en nyt väärin muista niin yksihenkilö oli jotain ~500e ja kaksihenkeä jos oli lähdössä niin ~900e tietämissä. Tarkkahinta ei ole vielä tiedossa koska niistä ei ole vielä päästy neuvottelemaan koska ei tiedetä tarkkaa lähtijämäärää joka pitäisi saada parin viikon sisällä tietoon.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi raha näin opiskelijana on aina se este... jos haluaa rakentaa koslaa... niin on tingittävä kaikesta muusta elämässä! Matkalle lähtö vetäis niin tiukalle nyt talvella budjetin et ei voi kuin sivulta katsoa ja ruikuttaa!!! Mulle kannattaa kuitenkin tarjota lippuja jos keväällä tulee peruutuksia!!!
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|