|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tilattiin CC:ltä tän näkönen: Tiedä sitten kuinka paljon toi nyt menoa parantaa, mutta tota ne Amerikan Bubbat suositteli ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tais nipa79 tarkoittaa hiukan ahdettua ilmaa... noi "viri" ilmanputsarit ei ainakaan LS1:ssä kovin paljoa vaikuta (jos yhtään) jos moottori on muuten vakio, ilmanputsari ei oo se pullonkaula (näin oon lukenut ja nähnyt monia testituloksia). Toki omankin LS1:n virittely-yritykset sen kertoo. Vaikka toki valmistajat lupailee vaikka mitä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse en ole edes alkamassa virittämään tota C5:sta kummemmin Kokeneet amerikkalaiset C5 harrastajat, joiden kanssa broidi on vaihtanut sanaa sähköisesti, ovat suositelleet blackwingia todella paljon.. Orkkis "pullonkaula" on myös kuulemma ihan hyvä blackwingin jatkeeksi, eli sitä ei tarvitse vaihtaa välttämättä...
|
||||
|
||||
|
Quote:
260$ alennuksineen, Ecklerillä sama hinta myöskin
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on lukihäiriö
|
||||
|
||||
|
Quote:
On tuo Blackwing varmasti ihan hyvä, mutta pelkästään sen vaihtamalla muuten orggis LS1:een ei tehot nouse välttämättä yhtään. Tarkoitin sitä, että jos tuosta paremmin virtaavasta ilmanputsarista haluis saada sen tehohyödyn, niin pitäis sit vaihtaa jo muutakin osaa. Hyvältähän aftermarket ilmanputsarit toki näyttää.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|