|
|
||||
|
||||
|
Toi valkonen -69 on tuote jonka olen käynyt ihan henkilökohtaisesti ruotsissa kattomassa kesällä.
Ihan hyvä projekti. Toi kuvien C1:nen oli kans tän Thomaksen autoja. Se oli HIENO.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onko ihan kirjaimellisesti projekti? En mä ainakaan mitään käsiin leviävää autoa tai projektia tarvisi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kori on ehjä eikä halkeillut. Vehje on maalattu jossain vaiheessa. Kuitenkin ajan patinaa on vähän enemmän kuin tarvitsisi olla. Toi oma projektini oli kyllä aika paljon parempi kuntoinen. Kaikkein huolestuttavinta on auton mahdollinen ruoste. Tietyiltä osin paikat oli varsin turvoksissa esim. runko oli "siitä C3:sen paikasta" lähes puhki. Tossa on kuva joka antaa vähän osviittaa mitä tarkoitan. Itse en laitetta uskaltanut ostaa kun olen päässyt vierestä näkemään kuinka perk. iso homma on mädän veten kunnostaminen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tossa altapäin vähän tunnelmia.
Vois olla foordi kun noin paljon vuotaa öljyä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
OK, noilla tiedoilla ei edes tarvitse harkita sitä. Hyvä, kun te tunnette noi, niin ei tarvitse Ruotsiin asti lähteä katsomaan Thanks MS tiedoista!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin, ja pitäis avata kattilakin ja katsoa mitä se on syönyt
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei niitä avata. Ameriikan ihmemaasta tilataan uusi patti jossa on ainakin 700hp. (siis essolla)
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No sekin on yksi ratkaisu, tai sitten ihan LS7:n tilaus
|
||||
|
||||
|
Hirveen näköstä, kun noi Swedut laittaa karmeen kokoset back platet putkien väliin!
|
||||
|
||||
|
Quote:
kyllä tässä syylliset
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |