|
|
||||
|
||||
|
Mielestäni kumpaankaan ei kannata haaskata vähiä rahojaan . Jos on paljon rahaa ostaa molemmat eikä mieti joutavia . Ferrari on ihan kiva tienpäällä ja soundit on kohdallaan ,mutta kaupungissa ja mukulakivellä ei yhtään eroa sisaruksistaan samoin katkaisijat samanlaisia Fiat tai Ferrari . Meillä sotamieskin meni mielummin kassulle Lancialla liekö parempi tiedä häntä ?
Jos taas haluaa autolta raakaa voimaa otettava "Jenkki" LPE tai Viper niin ei 5 sekka pidä läpykkää lattiassa kaupunki olosuhteissa moni ukko . Ihan saman huomion saa molemmilla ja rahaa kiinni alle puolet Ferrarista . Last edited by LPE Dealer : 19.12.2006 at 23:48. |
|
|
||||
|
||||
|
kaveri myi pois maseratti guotaraporten hetki sitten, kokeiltua perhe urheilu-autoa . nyt kelpais c6 z06musta,avo a-matic +515 hv Vaan ei löydy GM:n Tilaus listasta.ei oo helppoo kaverillakaan!
Last edited by CC-5 : 20.12.2006 at 00:39. |
|
|
||||
|
||||
|
Samma här , en kumpaakaan.... Mut jos noista pitäis välita ,niin Maserati jo ulkonäkönsä puolestakin.Tollasii Fiiattejahan on joka jampalla , mutta Maseratia ei... ja sitäpaitsi aiheuttaa vähemmän kateutta naapureissa..
![]()
|
||||
|
||||
|
Kyllä tuo taitaisi fiat puolelle kallistua. Ei kyllä kumpikaan kuulu suosikkeihin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä ottaisin kanssa ton fiiatin, enemmän vaan mun mieleen. Ei oo sen parempia perusteluita tai kokemuksia.
|
||||
|
||||
|
Maserati on ehkä paremman näköinen, mutta sen laatuun luottaisin vielä vähemmän kuin Ferrarin... Kummatkin autoja joilla en uskaltaisi kävelymatkaa pidemmälle kotoa lähteä. Ei herätä kumpikaan omistushalua.
[edit] Uh sorry, mä en huomannut että sä pyysit asiantuntevia kommentteja
-79 Li'l Red Express Truck Last edited by T72 : 20.12.2006 at 16:45. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä ihan pahaa että ihminen joutuu tuollaisen ongelman kanssa kärvistelemään
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kiitän raadin kommenteista, jotka meni aika tasan 50/50 Fiiulle ja Maselle. Koitan päästä tammikuussa koeajamaan kumpaistakin, niin saan itsekin hyvän käsityksen. Yksi vaihtoehto vielä on 993 Porge tbo, joka on kylläkin halvempi mutta n. 100 hv tehottomampi ja siinä on tavaratilakin väärällä puolella...
|
||||
|
||||
|
Kyllä mä vieläkin sen Fiiun ottaisin. Toi Porge ei ole kovinkaan eksoottinen täällä, jos sen perusteella autoa hankit
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|