|
|
||||
|
||||
|
Avo68: Kameroita on lähdössä mukaan kaksi jalustan kera, joten nekin haukkaavat osansa tavaratilasta...
KiRu: Tarkoitus on selvitä mahdollsimman pienellä tukolla kruunuja ja ekuja, joten muutakin pitää ottaa mukaan. Puukosta voikin olla apuja jos ei ruottalaiset muuten ymmärrä selvää suomenkieltä... |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, rahaa ja ruotsin sanakirja
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä otan kameran kans mukaan. Iha "muutamia" kuvia otan muistoks
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
tuo oli hyvä |
|
|
||||
|
||||
|
Nipa: Kannattaisikohan meitin jotenkin jakaa tuota työkalupuolta siten että saadaan yhteensä mahdollisimman kattava kokoelma?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aihioiota on, mutta sulle pitää olla nelikulmainen aihio ja minulla on vanhoja kahdeksankulmaisia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muistelinkin että siihen oli joku syy miksi en heti kiinnostunut niistä aihioista sen enempää... |
|
|
||||
|
||||
|
No niin, nyt rip-rap suutarille sen AINOAN avaimesi kanssa
|
|
|
||||
|
||||
|
Finnshark: kyllä voin ainakin Vammalasta eteenpäin ottaa sun työkaluja kyytiin. Itse en ajatellut kovasti mitään isompaa ottaa. Jos pari ruuvaria ja varasulakkeita. Mutta mun autoon pitäis mahtua..
|
|
|
||||
|
||||
|
Yleisesti ottaen tarvittavat työkalut mahtuu pieneen kassiin. Minulla oli mukana aina n. 30x30cm kassi. Pehmeä kassi on siitä hyvä, että sen voi tunkea pieneenkin koloon ja työkalut ei kilise siellä kuten jossakin laatikossa. Sen verran täältä susirajan tuntumasta tuli vuosien varrella kuljettu kokoontumisissa, että käytännön kokemusta kertyi ihan tarpeeksi +1000km keikosta Mid Year Vettellä.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|