|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä ostan heti kun sä oot hakenu ensiks itelles. Sit voidaan perustaa suomeen oma Veyron kerho.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
no tästä reilun 5min pätkä http://www.dpccars.com/car-videos/02...-Yamaha-R1.htm
|
||||
|
||||
|
Eks tässä ollut puhetta kiihtyvyyden tunteesta, ei rahasta. Kyllä noilla autoillakin ihan kivat kiihtyvyyden tunteet saa, mielestäni myös, kun kattelee noittes super juttujen suorituskyky arvoja.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ai se oli Veyron..no sitten.Ihan turha tulla tarjomaan mitään prätkää millä tahansa kuskilla jos olis tarkoitus bugattia kirittää. Kannattaa kurkkaa +400 veto jossa näkee miten lähtee 200 vauhdista "vasta" kiihtymään. GJn kanssa 100% samaa mieltä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tossa 1,47 kohdalla saa jotain perspektiiviä aiheesta. Ja sama humppaa jatkuu siinä 4,20 kohdalla-mopedistit jää ns maisemaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä prätkät paikaltaan lähtee suht hyvin, mutta esim oli aika konkreettinen pettymys kuinka huonosti pyörät kulki Lappeenrannan Top-Speed karkeloissa, vasta tuollaiset R1:set ja muut kunnon tykit pääsivät sinne + 250km/h osastoon. Pääasiassa vanhat 1000cc ja muut 750cc jäivät 250km/h alapuolelle. Prätkät kulkivat mielestäni aika huonosti siihen verrattuna mitä olen kuvitellut...esim yksikään "Superpyörä" ei kulkennut yli 300km/h
Tässä prätkät nopeusjärjestyksessä http://yhdistykset.etela-karjala.fi/...06/mootnop.pdf Matka oli siis noin 1700m Autopuolella pohjat tais vetää uus Z06 ( 275/km/h )
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tao toi jonkun normaali jannun päähän...mä aikanaan nuoruudessa "kiusasin" saksankilpistä 930 Possua Ykköstiellä....hetken...sen jälkeen se kiusas mua ja häipys auttamatta horisonttiin. Ja prätkällä mulla oli tapana ajella eri reissuja huvikseen jannuna kelloa vastaan. Sitten tulin järkiini ja tein paluun urheiluautoihin. mun mielestä se GumBall Rallyn polakki motoristi kiteyttää koko homman |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Lappeessa nopeimman titteli lienee turboSupralla jonka maahan toi täälläkin lurkkaileva Hq....303km/h hyvä kakkonen on AM-Worksin Murtoluku Makarooni 298 vai mitä se oli..2l turbolla... Prätkän ilmanvastuskerroin on 0,40+ eli yhtäkuin tiiliseinä ja taasen pateissa ei ole tarpeeksi voimaa (luetaan kuutiotuumia) jaksaakseen kiihtyä korkeissa nopeuksissa. Tässä kohtaa auto korjaa potin vaikkain taasen viilattu Kawa on mennyt lappeessa juurikin 327 ja se lienee edelleen SE nopeus. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei pidä paikkaansa..on siellä prätkällä päästelty yli 320:ä..Yks hullu Orimattilalainen. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|