|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hehe, jono on pitkä
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sanon mun sanoneeni ei se tähän pääty ja tässä ei ollut edes kaikki...Vai sekoitanko jo Linda Lampeniukseen |
|
|
||||
|
||||
|
Oma ääni on jälleen kerran tarkkaan harkittu, ei mee todellakaan millekkään kuivalle "harmaanmassanmessuajalle".... Harmi, vaan että suurin osa suomalaisista lankeaa aina äänestämään ne samat kuivat sinne taas...
|
|
|
||||
|
||||
|
Olikos niistä Messilään lähtevistä likoista kukaan ehdolla?Se V-P:n valkkaama näytti kovin urheilulliselta ja vauhdin näkläiseltä.Sen verran janoinenkin taisi olla olla,että tuskin bensan hinttaa olis nostamassa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on lähes aina ollut sama vanha..joka ärähtää aina tasaisin väliajoin...IKE. Ei KIKE Toki Ikellä ja Kikellä on yhteinen nuoruus kuulemma.... Siin on ukko joka "taatusti" pääsee aina sisään ja se pistelaskusysteemi menee niin että kannattaa antaa ääni varmalle jos kannattaa puoluetta, seuraava kun saa siitä lisäpinnoja |
|
|
||||
|
||||
|
Taasen vihreitä en äänestä IKINÄ....luokkakaverin faija oli vihreä lukioaikana ja sitos ittensä puuhun kiinni mutta kytät kampitti sen ukon ja sahas oksan alta jossa se roikku
Vihreistä Janina Andersson asuu saman kadun varrella kun oma Faija ja niitten perhe ajelee ekoihme Starcraft 6.5 TDllä....kuorkkina tietenkin kun päästöt niille on pienemmät...ja muut maksut Että Silleen. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Voisitkin spämmätä kaikki vihreet läpi ja kysyt millä ne ajelee =)
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Mulle riittää että olin samassa koulussa ton Hippianderssonin eli sen Janinan miehen kanssa....ei oo varmaan käynyt parturissa sen jälkeen...Ja tossa kuvassa se on vielä yllättävän siisti mitä normaalisti siihen takkuturpaan törmää.
|
|
|
||||
|
||||
|
Juma mikä tarhapöllö toi Anderssooni
Mutta nyt kun tuli tota OD listaa katottua niin kuin sinne oli joku laittanu Pertti Salovaaran nimen ![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|