|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samoin..ja ehjänä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei löydy enään, kun joku torvi aikoinaan ajatteli, että tää harrastus on nyt tässä ja pisti lehdet jakeluun.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
"Serkkupoikakin ilmeisesti tykkäsi; lehdet oli mulla välitallessa mummon luona kun tein muuttoa. Kloppi meni ja leikkasi saksilla parhaat fotot irti mun lehdistäni. Ei olla paljon puhuttu sen jälkeen." Asenne katastrofiin mun mielestä kertakaikkisen kunnioitettava! |
|
|
||||
|
||||
|
Niin ellei ne ole hyllyiltä pudonnut maahan tai rotat syönyt
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No, kunhan hupailin, mutta totta toinen puoli. Kommentoijia näihin ketjuihin löytyy aina - ja sitähän mä ittekkin teen - mutta jotta foorumi pysyy mielenkiintoisena olis syytä saada jotain tarinaakin aikaiseksi. Ei kaikkien ketjujen tartte venyä offtopic-tyylisiksi megaketjuiksi, mutta uusi viesti erityisesti vähemmän kirjoittavien tai peräti uusien jäsenien muodossa olis kyllä tervetullutta. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|