|
|
||||
|
||||
|
Joo jollain se kannattaa tiivistää.
|
||||
|
||||
|
Joku letku siinä pitää olla tai se vesi valuu ohjaamoon vai mihin se reikä nyt antokin
Jäädään odottelemaan topiccia: "Mitä teen kun takalokari halkesi irti poraamani reiästä alkaen kun ajoin kuoppaan? Koko perä putosi tielle!"
|
||||
|
||||
|
Elekee ny maalailko piruja seinille... tässä alkaa tulla epävarma olo
Pistäkää joku, joka homman on tehnyt, vähän ohjeita, ettei homma hajoa käsiin jo ennen aloitusta.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Tonilla on kyllä pointti että ei siihen ainakaan mitään 20mm reikää kannata tehdä. Eikös tuosta kohtaa ole joillakin rakoillut ilman reikiäkin?
|
||||
|
||||
|
Ei tarvi porata reikiä eikä käyttää lääkeruiskua kun kuivaat sen veden siitä kulmasta pois.Eihän siihen tarvii kun laittaa tuppo paperia ja sillä selvä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei siihen ainakaan mun autossa riitä mikään pikkutuppo... Ja sama ongelma on aina sateen jälkeen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä tein tuon viime kesänä:
- Se reikä tulee ihan liki sisäpuolen kuitua, toisella puolella mulla tuli vähän läpikin. Eli letku pitää olla, muuten voi tulla vedet takaboksiin.. - Nuo asennus-sarjat on aika perseestä. Lisäksi aika ruman näköinen, ellet maalaa. Toisaalta joku "suppilo" siinä on hyvä olla, minkä saa kunnolla massalla tiivistettyä ettei vuoda - Hankala ellei mahdoton porata ihan kulmasta. Itse jouduon ottamaan jonkun sentin kulmasta taaksepäin, että mahtu poraamaan. Silti imee vedet hyvin. Erittäin hyvä modi tuo on, ne vedet oli tosi ärsyttävä juttu. Ja helppo tehdä, kunhan vaan tiivistät kunnolla. Epäilen, ettei pelkällä letkulla saa kunnolla tiivistä. Niin, ja suosittelen, että otat takaa verhoilun irti siltä kohdalta, niin näet, miten kannattaa poranterää suuntailla. Suoraan itse porasin muistaakseni.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Yorkki, meinasin juuri sanoa, että se on auto,eikä juusto..
En kyllä lähtisi poraamaan Vetteen mitään ylimääräisiä reikiä. Löytyykö linkkiä epäonnistuneisiin yrityksiin? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja aika monennen kerran, se kirjoitetaan Yorcci, että eipäs haukuta. Mikä ihme on Yorkki ja mitä tekemistä sillä on haukkumisen kanssa? Quote:
Vaikka mun auto olis miten huussi, ei siinä vettäkään tarvii säilytellä
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||