|
|
||||
|
||||
|
Mie aattelin, että tiedolla, taidolla ja kokemuksella tuo tehtäs eikä rahalla. Vaikka mie saisin satamiljardiabiljardia ja 50 vuotta aikaa niin en pystys tommoseen
Hyvä, että jollain on riittäny aikaa myös valokuvien ottamiseen. Melkonen projektihn tuommonen on. Hieno. Vaan olipas ohjaamo ku lentokoneesta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ippe: Palkkaisit ammattimiehet tekemään duunin viidelläkymmenellämiljardillabiljardilla, niin kyllä ne tekis sen mielellään, ja mä voisin olla vaikka pomona tolle porukalle sanotaan nyt palttiarallaa kahdellakymmenelläviidellämiljardillabiljardilla, niin sullekkin jäisi vielä kaksikymmentäviisimiljardiabiljardia bensarahaa Corvettella ajeluun! Millonkas alotetaan? Paa vaikka privaa mulle, niin tulen helikopterilla paikalle!
|
||||
|
||||
|
Kyllähän tuollaisen väsäisi kuka vaan jos uskoo entisen työkaverin mottoa joka suurinpiirtein tässä tapauksessa menisi näin: "Jos ihminen on käynyt 60-luvulla kuussa niin kyllä ippe73 2000-luvulla yhden Celican entisöisi."
Ei vaan pirun komeaa jälkeä pojat tekevät ja kun katselin tuolta myytävistä autoista niin helvetillisiä hintoja ne noista pyytää. Kai noi vanhat kilpurit jotka omaa todistetun historian on sitten niin haluttuja. Perhana kun olisi nuorempana ollut taipumusta jalkapallistiksi tai lätkänpelaajaksi ja olisi päässyt "Selänne-palkkaluokkiin" niin ei olisi ongelmia rahojen kanssa. Harmi vaan kun perin isäni enkä äitini geenit mitä tulee urheiluun...
|
||||
|
||||
|
Vaikka on puitteet & vehkeet niin pitää olla myös aikaa ja jostain tulla elantoa.
Mäkelä on onnistunut siinä pitkälti omien racing kontaktiensa kautta, onneksi olkoon ja jälki on upeaa, tuohon tyyliin haluisi itsekkin mutta jos oikein nuukia ollaan niin itse nysväisin kyllä pelkästään ovaalikilpureita ja offshore veneitä USAssa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tarkemmin ajatellen, kun aikoinaan 3 vuodessa opin televisioita, radioita ja tietokoneita korjaamaan niin enköhän 50 vuodessa tai jopa kymmenessä opi autoja ropeltamaan
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|