|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jokos verhoilutit penkkis |
|
|
||||
|
||||
|
Joo ei Eugen varmaan halvimpia ole, itte vaihdatin katon hänellä pari vuotta sitten ja maksoi abouttiarallaa 1000 markkaa. Ei moitteita työn jäljestä ja takuutakin tuli mukaan jos liimailu alkaa irtoileen jne...
Ainoa et kannattee varata aika hyvissä ajoin ku hommia hänellä kuulemma riittää, kuukausi varmaankin otettava ennakkoon... Ja penkkejä joita olen nähnyt hänen tekevän Vetteihin ja muihinkin merkkeihin ni mielestäni hienompia kuin uudet. Vetten logonkin saa ommeltua niskatukeen jne... Suosittelen!
|
||||
|
||||
|
Omat penkit alkaa kanssa olemaan vähän "ryhdittömät" ja hieman myös alkaa nahka repeillä. Pitänee ottaa kanssa parin vuoden sisällä tuo tavoite, että saa ne vietyä johonkin kunnostettavaksi..
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Jokos verhoilutit penkkis
Kahden viikon päästä olisi tarkoitus viedä... Sai muuten näpit täyteen lasikuitutikkua, kun irroitteli penkit kelkoista. Kelkat oli aika paksussa rasvassa ja rasvaan oli joskus pölähtänyt olematonta lasikuitutikkua. Eikä niitä huomannut ennen kuin käsiä pestessä että oli jotain ylimääräistä tarttunut käsiin... Pari päivää kädet kirveli ja kiilteli sopivassa valossa. |
|
|
||||
|
||||
|
Vietkö ne sinne Gami-tuotteeseen verhoiltaviksi
|
|
|
||||
|
||||
|
Jep, Gami tuotteeseen ois tarkoitus viedä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oliko hinta vielä sama
|
|
|
||||
|
||||
|
Re: Penkkien verhoilu
Quote:
Kuulostaapa halvalle. Itse annoin verhoilla C3:n penkit 90 -luvun lopussa Tapiolan Autoverhoilu Oy:ssa. Tilasin itse alkuperäiset nahkaiset penkinpäälliset + täytteet jenkeistä (hinta n. 5000 mk). Verhoomo veloitti työstä 1200 mk, joten hintaa tuli koko hommalle 6200 mk elikkä runsas 1000€.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo tosi halvalta kuulostaa, tietääköhän verhoomo että penkit ovat melko monimuotoiset ja normaalia työläämmät? Itse en antaisi hinta-arviota penkkejä näkemättä..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niinpä. Kyllähän C4:n penkit on huomattavasti monimutkaisemmat kuin C3:n "lautapenkit". Hakiessani penkit takaisin, verhoilija ilmoitti että joutui lisäämään 200 mk alkuperäiseen 1000 mk:n arvioon koska työ oli ollut niin v-mäinen. Miten mahtaa olla C4:n penkkien kanssa jos C3:n penkkienkin kanssa oli verhoilijalla meinannut tulla äitiä ikävä...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|