|
|
||||
|
||||
|
Quote:
VIN on varmin ja vaivattomin. Sen jälkeen tarkastaa mahdolliset vauriot, nostaa auton pukeille ja tsekkaa alustan.. Moottoritila on hyvä kans käydä läpi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiköhän se helpoin tapa erottaa Z06 ole katsoa tuota kattoa...se on silloin joko FRC tai Z06 kun on tollanen töpö. Juza
|
||||
|
||||
|
Aiheesta en osaa sanoa, mutta tuohan on mun auto ! tai tuleva sellainen. ihan saman värinen. mitä olen aina halunnut. taidettiinkin juuri vaihtaa öllesummer matkaan saksaan - toki pirre ei sitä vielä tiedä. Saisinkohan tuollaisen öö...joululahjaksi ?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikö sulla sitten ole enää synttäreitä tai nimipäiviä tässä kesällä ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Totta, mutta ei ole todellakaan vaikea tehdä perus FRC:stä Z06 lookkia. Vanteet vaihtoon (kuten Z06 motorsports), eteen Z06 screenit, kuin myös taakse ja sivuille, Z06 emblemit, ja penkit vaihtoon.. moottoriin tietysti punaiset Z06 beauty coverit. Corvette harrastusta aloittelevalle tuollainen voi mennä täydestä. Usko pois, toi ei olis ensimmäinen, joka tekee tuollaisen huijauksen. Näin ollen se VIN numero on ihan must!
|
||||
|
||||
|
ei vastaa ilmoituksen numero tai siis ilmoitta että numero ei ole käytössä
vai pitäiskö jättää jotan pois? numero on 0049 089 2781204 |
|
|
||||
|
||||
|
Korjatkaa jos olen väärässä, eli en ole nyt tutkinut viime aikoina miten pykälät ovat muuttuneet. Kuitenkin:
Muualle EU - alueelle saa helposti poikkeusluvan autolle joka ei täytä valojen tai muun diibadaapan osalta EU:n määräyksiä (joita voidaan verrata suojatulleihin). Kuitenkin esimerikiksi Saksassa annettu poikkeuslupa autolle ei sido suomalaista viranomaista ja siksi näitä tapauksia on aina silloin tällöin noussut esiin, eli Günter tuo auton USA:sta ja se ei täytä EU - vaatimuksia. Kuitenkin Günter saa tälle autolle poikkeusluvan ja näin homma on selvä, eli auto on kilvissä laillisesti Saksassa. Kun Kalle ostaa tämän auton Günteriltä ja auto rantautuu Suomeen, niin homma mutkistuu. Paikalliset viranomaiset eivät halua antaa Kallelle tai kenellekkään muulle poikkeuslupaa ja saksalainen poikkeuslupa ei sido suomalaista virkamiestä (virkamiehen rukous: Jumala anna mulle virka! Useimmet virkamiehet unohtavat tämä loppuosan: ja anna järkeä hoitaa tämä virka). Eli kannattaa olla varovainen ja tarkastaa tilanne. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
990 - 49 - 089 - ................. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Yritin kanssa eilen ottaa sähköpostin välityksellä yhteyttä, mutta kone sai slaagin joka kerta tosta autoscoutista. Yritän nyt uudestaan ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
No siinähän se tulikin. Parempi soittaa, kun lähettää postia.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|