|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Uukea sentään Radio Helsingin puolelta sentään vielä! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
On vai? Hieno homma, eipä ole kyseistä kanavaa tullut kuunneltua...eipä taida edes kuulua, vaikka helzingin esikaupunki alueella asunkin... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pari kertaa viikossa valiojoukko nimistä ohjelmaa (viimeks nyt!) vetää, bluesia, rollia ja rökkiä. Cruising iltoina kromiralli. |
|
|
||||
|
||||
|
Pitääpi kääntää seuraavissa ruusinkeissa sinne jos muistaa...
Nyt taas palataan ruotuun, sori OT... |
|
|
||||
|
||||
|
Nii tosta RATIOSTA vielä , että kait se on ihan sama mikä toosa siinä on , ei sitä kuiteenkaan kuule muuta kuin parkissa...
Omasta mielestäni taas tollanen 40v vanha ratiotekniikka joutaa museoon , mulle riittää se "vanha" ulkonäkö ja uus tekniikka. Samaa oon miettiny auton kanssa , ku olis vanha ulkonäkö mutt -07:kan tekniikka...
|
||||
|
||||
|
Ehdottomasti, jos mahdollista niin hankit vanhojen kuorien sisään uuden tekniikan, ehkä kaukosäätöisenä. Eli siis vanhan radion nappulat toimii normaalisti, mutta ne johtavat komennuksensa tavaratilassa olevaan moderniin levylliseen / ipod kiinnikkeiseen soittimeen.
Mä en laittaisi mitään ecklers soitinta MR-autoon MISSÄÄN NIMESSÄ.. enkä mitään muutakaan Pioooooneria
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niin , nyt se tää humppakone viikonverran soinut kabiinissa , ja siitä jopa kuulee jotain Tohon saa CD boxin liitettyä , niin voi sitte kuunnella vaikka sitä Pomoa... Sehän näissä american soittimissa on todella tyhmää , kun löytyy ainostaan parittomat taajuudet Dämm !
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla olis ylimääräinen orkkis radio C-2:seen, toiminnasta ei tietoa??
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|