|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No mites tää mun läski sitten pysähtyy, jos sinne vaan lisää painoa tuuppaa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mitä mitä, eikös se ollut niin Vortechilla saa jotain 5hv lisää, vai oonkohan mä kuullut ihan satuja jostain...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvä idea, mut taidan hioa ne ihan hiomapaperilla, kun ei oo tollasta konetta.
|
||||
|
||||
|
Quote:
mutta täyttäähän se konehuonetta mukavasti |
|
|
||||
|
||||
|
Aika paljon saa ilmastoinnin deletoinilla painoa pois.Eihän se siihen kompuraan jää. Jäähdytyskin paranee. Mites koelaudan alta Juha? Taitaa siellä olla jo yhtäpuuta lämmärin kanssa. Sinnehän vois rakentaa vintage airin "hotrod" mallin lämppärin pelkästään ?? Ota sitten kaikki osat varovasti irti että saa joskus pussihousut laiteltua takaisin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu pitää kaikki osat säilyttää pussihousukautta varten
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei, kun sun autossa on ilmastointi ja lämppäri todennäköisesti samaa klönttiä.Eli iso hässäkkä josta tuskin pystyy purkamaan ac puolta pois. Tuli mieleen voisiko sen koko hässäkän korvata yleismallin jälkiasennus lämppärillä.Sellasia asennetaan mm rodeihin. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok, nyt ymmärrän. Pitää tosiaan kattoa, että millanen systeemi siellä kojelaudan alla oikeen on, ja että kuinka iso klöntti se on. Jos ottaa ilmastointi romut konehuoneen puolelta pois ja jättää kojelaudan alle sen mitä siellä on, niin eiköhän lämppärin pitäis toimia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse asiassa kaverilla oli C4:ssa ohuempi ja kevyempi tuulilasi, ihan käypä ajatus siis.
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|