|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No, on siinä pulkilla arvoa
|
||||
|
||||
|
Voe kauhistus!! vaikka vetestä dikkaankin, niin ei rumempia autoja heti näil voorumeil tapaa, miten jonku silmään nuo hienoja??? aivan kuin suoraan Aku Ankasta
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä Aku Ankan kelpais! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Helposti |
|
|
||||
|
||||
|
Nää see kakkoset on jotai ihme välimalleja, rototyyppejä jotka muotoilulta pahasti epäonnistuneita, surullisen koomisia
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Makuasia sanoi vanha koirakin aikoinaan... Itsekään en aluksi pitänyt C2:n muotoilusta ja puhuinkin niistä "saippualaatikkoina". Älkee hermostuko C2 kuskit... Tosin nykyisin tykkään enenevässä määrin C2:sta, mitä enemmän niitä katsoo sen paremmalta ne näyttää... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
C3 on varmaan 70% Corvette harrastajien lempimalli, hienoja ne on sille ei mahda mitään. Mulle noi Mid Year coupet on alkaneet olla listan kärkipäässä. Ja myös noi C1 mallit kiinnostaa koko ajan enemmän ja enemmän! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla sama juttu, aluksi näytti vähän typerältä, mut ku näin ekan kerran "livenä" niin alko mieli muuttua(näkyy vain valitettavan harvoin) Nykyään tykkään kans
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuntematon suuruus kuitenkin näyttää tuo C2:nen olevan koska viime kesänä lähes 50%:lla vähistä ajokerroista joku kysyi valoissa "että mikä toi on/miltä vuodelta tms." myöskin takana olevaa tekstiä tavataan hartaasti -- ahaa, että corvette.. Ja tosiaan rauhassa saa cruisata, kukaan ei odota että tuo hassunnäköinen saippualaatikko liikahtaisi mihinkään joten kisahenkiset jättävät rauhaan -- taisi KTM osuvasti sanoa että C2:set rinnastetaan suunnilleen T-foorttiin |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niinhän sitä "typerämpi" vois luulla mutta moni varmasti yllättyis Mulla ei ainakaan oo koskaan ollu mitään intoa tuohon katukisaamiseen, vaikka noille C4lle tuntuu niitä "haastajia" riittävän
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|