|
|
||||
|
||||
|
Tuntematta kyseistä aluetta, muutama ehdotus.
Onko tapahtumapaikalle suora näkyvyys jostain myymälästä, kioskista, tms. Kysäise, jos joku myyjä näki tapahtuman. Onko alueella valvontakameroita? Bussikuskeista voisi olla apua. Selvitä mitä bussivuoroja/yhtiöitä oli paikalla kyseiseen kellonaikaan. Aina joku katselee Corvettea ja saattoi nähdä tapahtuman. Käy henkilökohtaisesti tapaamassa vastapuolta, ota mukaan todistaja ja keskustelkaa asiasta. Valehtelu vaatii enemmän pokkaa naamatusten kuin puhelimessa. Jos mikään ei auta, niin ilmoitus poliisille.
|
||||
|
||||
|
Mä jouduin käydä tunnistamassa erään Citikan valvontakameran nauhalta, ja täytyi kyllä sanoa, että sen paikan valvontakamerat oli kyllä todella mooseksen aikaiset ja nauhasta ei tunnistanut oliko laite hevonen vai auto.
|
||||
|
||||
|
Poliisia ei kiinnosta, ei sitten pätkääkään. Tuollaisessa tapauksessa saattaisi joutua odottelemaan tuntikausia. Itselläni vastaavanlainen tapahtuma ihan parin kk sisällä, missä toinen peruutti veten kuljetuskärryyn parkkipaikalla ja syytti minua. Poliisi vain kiroili lähestulkoon
![]() Enivei, jos on sen myöntänyt, niin suullinen myöntö on yhtä pitävä kuin kirjallinen. Voit sanoa suoraan, että jos menee oikeuteen, niin siellähän väärä vala on sitten rikos. Ja voit sanoa vielä, että sinulla oli todistaja. Se, että olet itse ollut vak.yhtiöön yhteydessä, niin auttaa jo paljon.
|
||||
|
||||
|
Ei tarvi soitella poliiseja paikalle JOS tajuaa ottaa tunnustuksen teosta nimmarin kanssa paperille
|
||||
|
||||
|
Quote:
Taidan tietää minkälaisen korvauksen olisit ottanut tuon ikäiseltä tytöltä ![]()
|
||||
|
||||
|
Tosi harmillinen homma tuo
Yksi vinkki täältä, jolla sain kaksi paskanpuhujaa nalkkiin raksa-aikana, kun sopimus ei enää ollutkaan sitä mitä oli so*****: soita sille toiselle osapuolelle sellaisella kännyllä, jolla saat puhelun nauhoitettua niin, ettei vasta pää kuule piippausta puhelun aikana. Kysäise siltä jotain tyyliin: "Miten sinä nyt eri mieltä olet siitä vahingosta, kun paikan päällä myönsit syyllisyytesi?". Itse olen saanut puhelimen arvon jo moninkertaisena takaisin verrattuna siihen, jos olisin raksakoijareiden antanut vedättää. Yhdelle jouduin kuunteluttamaan oman puhelunsa ennen kuin antoi periksi. Hyvä ettei tullut lankoja pitkin silmille, kun tajusi, että nyt ei homma onnistunut. Tuo ei sitten ole laitonta, jos itse on toisena osapuolena puhumassa. Jarmo |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuo toimii aina. Jos poliisia ei saa jouhevasti paikalle, niin paperille piirros mitä tapahtui ja kolhijalta selitys/tunnustus ja allekirjoitus. Yksi urpo peruutti vastaavalla tavalla isän auton keulaan ja vanhaherra totesi tilanteen ja täyttätti vahinkoilmoituskaavakkeen pojalla paikan päällä. Myöhemmin kaveri kiisti kaiken vakuutusyhtiö ei alkanut maksamaan. Isä vei lapun jossa oli pojan allekirjoitus ja tunnustus. Totesivat yhtiössä, että selvä asia maksu tulee ja heidän lakimies jututtaa poitsua, että koettaako se tehdä petosta vai mitä? |
|
|
||||
|
||||
|
Eikö nämä kiilat (kaikki sukupolvet) näy peileissä tai ikkunasta katsomalla
Itsekin olen pari "läheltä piti"-tilannetta kokenut ja vain oma tarkkaavaisuus on pelastanut veten vernuarmuilta. Auto on ollut käytössä sentäs vain 2,5kk vasta...Veten näkeminen liikenteessä taitaa aiheuttaa joillain NAKS-ilmiön herneessä: "tuosta on pakko päästä ohi", "tuolle minä kyllä näytän", "Tähän et kyllä tule" - vaikka siitä nyt ei tässä kohtaa ollutkaan kyse.No, toivottavasti "kirous" saadaan kumottua jollain tapaa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|