|
|
||||
|
||||
|
Mukana ollaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko tarkoitus tilata jostain tietystä putiikista?
Varmaan kannattaa jostain sellaisesta kenellä on nettisivut niin saa helpommin koodit osiin katsottua?? |
|
|
||||
|
||||
|
oon itse tuonut osia, vaikeeta ei oo sekään... mutta tuo kimppa kiinnostaa kyllä jos vaikka vielä helpommalla/halvemmalla pääsis..
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiinnostusta on. Floridassa olisi mm. Ecklers. Näissä kimppajutissa on toki mutkia matkassa. Varmaankin tarvitaan etumaksuja, vai ottaako joku riskin, ettei osia sitten tullauksen jälkeen lunastetakaan? Luottamuksella ja rehellisyydellä homma pelaa. Koritiivisteitä ja muuta pientä voisin tilailla. Eckleriltä olen joskus tilannut itsekin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, totta kai on kiinnostusta. Talven tullen olisi tarkoitus laittaa uusiksi mm. tiivisteet ja ratti (ja varmaankin kaikkea muutakin pientä mitä tässä loppukaudessa ilmaantuu), niin että olen mukana.
t. Esmi |
|
|
||||
|
||||
|
I'm in :dribble:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ehdottomasti kannatettavaa. Miten sitten homma käytännössä hoidetaan? Nettiin tilauslista, joka lähetetään joitakin kertoja vuodessa tavarantoimittajalle tarjouspyyntönä. Kun hinnat tavaroille on saatu, lähtee tilaus, kun kukin on maksanut kamat yhteiselle tilille. Jos ei ole maksettu, poistetaan tilauslistalta. Vai? Mites kamojen noudot ja tullaukset? Kuka niitä säilyttää ensin ja missä? Onko hyviä ehdotuksia??? Jos joku saa homman hoitamisesta jotain korvauksia, niin entä verottaja? Pätkäsee pian alvit tykö!? Katsoo, että selvää liiketoimintaahan tämä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ideana tuo on hyvä
|
||||
|
||||
|
Osallistun kanssa.
|
||||
|
||||
|
Kiitokset kaikille, jotka vastasitte ja kommentoitte alustavaa kyselyäni mahdollisesta Vetten varaosien etc. kimppamaahantuonnista USA:sta!
Anteeksi, että ehdin takaisin asiaan vasta nyt : Joo, ajatuksena oli alunperin ottaa avuksi mieheni entinen armeijakaveri, joka pitää autoliikettä Floridassa, mutta kuten parikin teistä sanoi, niin vaikeaksihan tuo homma menisi. Ja nimenomaan juuri maksupuolen ja verojen ja tullien suhteen. Ah, mikä onni asua Suomessa, tässä autoilun luvatussa maassa Pistämme siis mietintämyssyn päähän ja jäitä hattuun ja jäämme ihmettelemään asiaa edelleen. Oikein hyvää syksyn jatkoa kaikille ja nauttikaamme autoistamme sen minkä ennen talvea ehdimme, ja kyllähän me ehdimme! Terveisin; Marianne, Åke ja C4 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|