|
|
||||
|
||||
|
Jos päätätte pelata pc:llä ja mikäli verkko on auki ulospäinkin, voisin tulla mukaan etänä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tosta ei puutu kuin enää Askossa myytävä rally-penkki jotta saa vibrat ja värinätkin mukaan
|
||||
|
||||
|
Mä oon ainakin mukana välittömästi jos jotain pelailuja tulee.
Itse ostin sen G25:n Pleikkakolmoseen ja siinäkin toimii ku junan vessa. DIRT on ihan kiva mut kyllä mä granturismoa odottelen... Odotellessa tietty vois sen GTR2:n testailla, kun kerran kehutte. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Verkkopelissä tulee ongelmia imutetun gtr2:n kanssa...
Mutta luettakoon gtr2:n eduiksi semmoset jutut että kaikki Suomen radat löytyvät ja tarvii sanoa että Ahvenisto vaikuttaa ajamalla hyvin aidolta jos aikoja ei kattele... En tosin oo kiertäny siellä 550 gt ferrarilla. Suosittelen Itellä tuubi sen verti kaponen etten saa "finnshark" servua pystyyn |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla olis 10/1Mb liittymä, mutta kiirettä pukkaa jo nyt sen verran ettei ehdi tänään kokeilemaan mokomaa peliä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tarvii tosin sanoa että piraatteina oon useampaa koittanut ennen ostopäätöstä, miks ostaa sikaa säkissä. Pitäis kai hankkia ps3 / xbox360, mutta investointi "teräväpiirtoon" vaatii koko ketjun uusimista kotiteatterista ja videotykistä tietokoneen näytönohjaimeen, näillä mennään vielä aika pitkään... [vuodatus] Kumma kun historiasta ei opita mitään, on blue-rayta (c-kasetti), hd-dv:tä(beta) kilpailevia "parempia" vaihtoehtoja, maakoodeja, teräväpiirtoformaatteja, ja kopiosuojauksia (eipä autosoittimet soita alkuperäisiä levyjä joten imutan netistä piraatit) enemmän kun sormia ja 120euron hintasia hdmi kaapeleita "normaali" kuluttajalle... Tän hetkinen murros tekniikassa on mun mielestä pelkkää markkinointimiesten jorinaa sekä täyttä kusetusta. Tiki poksit ajaa raivon partaalle hitaudellaan ja käsittämättömän sekavilla valikkorakenteilla. Tiki-poksi pitää buuttailla muutaman tunnin välein jos vaihtaa korttia poksista toiseen virrat päällä, vaihtaa kanavia liian sukkelaan tai kattoo salattua kanavaa ilman korttia yli minuutin jne. Fiilis on sama kun että yrität tietokoneella suorittaa yksinkertaisen asian, katsoa nettisivulla olevaa uudessa formaatissa olevaa kuvaa; aluks päivitetään ohjelmat jotka tukee uutta formaattia, sen jälkeen päivitetään käyttöjärjestelmä koska uusi ohjelma ei tue vanhaa käyttöjärjestelmää, kun uusi käyttis on asennettu todetaan vanha näytönohjain kelvottomaksi näyttämään kuvaa käyttöjärjestelmän kanssa, kun kaupassa istuskellaan hetki niin todetaan että vanhaan agp väylään ei saa dx10 sopivaa näytönohjaimen korttia, no päivityslistalle koko tietokone... 2100euroa myöhemmin kuva näkyy ruudulla, kyl on pojalla ois hyvä mieli nyt, jos vielä 1100 muuta asiaa jotka ennen toimivat koneella toimisivat ees välttävästi. Varsinkin kun hinnat kohtuuttomia tekniikkaan nähden tällä hetkellä. (näyttäkää mulle toimiva teräväpiirto tv joka menee ongelmitta tiki poksiin ja kotiteatteriin sekä salkkarit siinä täydellä resolla niin mää vilautan teille Jari Sillanpään tyttöystävän) [/vuodatus] Ps suunnittelen elektroniikkaa duunikseni |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Minkälaisen ajan, noin suurinpiirtein, antaa F550:lle ahvenistolla tai F360:lle? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Rata tuntuu jossain kohtaa liian lyhyeltä, mutta vaihtokohdat, pienet nyanssit, kuopat ja pomput tuntuis olevan hyvin paikoillaan... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|