|
|
||||
|
||||
|
Tätäkö tarkoitit:
http://finnshark.com/jty-37.html Hyvin saman näköinen ja värinen on ainakin kuin se minkä näin perjantaina... |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, etuparkit onkin ainoat ulkoiset erot 70-72 mallien välillä.
Mä en ainakaan muista muita eroavaisuuksia. Ehkä ohjaamossa joku nippeli voi olla hieman erilainen, ja tietysti keskikonsolin dataplate. |
|
|
||||
|
||||
|
Jep tuota banaaninväristä tarkoitin, siisti peli!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Se on varmaankin yhden mun kaverin auto ja vuosimalliltaan -70 (juuri tuo jty-37, oli kaupungilla perjantaina). Mä olen aina lainannut ko auton valkoisia etuparkkeja katsastukseen eikä viime keikan jälkeen viitsitty vaihtaa takaisin. Ensi keväänä meikäläinen menee katsastukseen ekaksi ja sitten taas vaihdetaan, näin säästyy yksi vaihto-operaatio per kesä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No nyt selvis toikin homma! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Se on ihmeellistä mitä laiskuus ja nuukuus teettää |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
:hahano: |
|
|
||||
|
||||
|
Mikäpä se on tuo moottori tai kannet jota tuonne kullanvätiseen tungetaan.
Omassa ropposessa on samannäköset venttilikopat neljällä ruuvilla kiinni No joo ne on kyllä punaiset ne kopat. mutta muuten yhdennäköisyys on ilmeinen. T:kumma kone? |
|
|
||||
|
||||
|
JK:Öljykorkkin on saman näköinen. Siinä taitaa lukea muitten tekstien lisäksi 5W/30. Ei liene C3:n vakio oljyt kyseessä.
Vai kuinka? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noista venakopista voi sen verran sanoa, että kyseessä on aina myöhemmän ajan pikkulohko, toi kone on mitä ilmeisimmin ollut TPI, jossain vaiheessa, korjatkaa jos olen väärässä! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|