|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja sen perään TH400 niin johan on nopia vehje... Täällä oli ST1:llä 95 aamulla 1.188 (muistaakseni), joten aika kaukana noista Groovyn hinnoista ollaan, onneksi... Tuokin on jo melkoinen hinta tankkiin tyrkätä. Ja minä, vaikka nuori olenkin muistan itsekin tankanneeni kevariin menovettä alle 5mk/litra... |
|
|
||||
|
||||
|
Itse muistan tankanneeni aikoinaan prätkään "ysikakkosta" 2.60mk litra ja sekin tuntu pirun kalliilta...
Työkaveri rupee aina bensan hinnasta puhuttaessa kertomaan kuinka halpaa se on nykyää... Hän kun oli duunarin hanttina kuuskytluvun alussa niin sai näin monta penniä tunti, ja ammattimies sai reilun markan...jne... Ammattimies sai siis noin litran bensaa tunnilta... Lukuja en enään tarkkaa muista vaikka stoorin olen useampaan otteeseen kuullutkin mutta lähes ilmaistahan toi bensa nykyään on... Nousis vielä vähän että tulis vaan tuttuja vastaa.. vai miten sitä sanottiin |
|
|
||||
|
||||
|
Silloin kun olin mopoiässä sai tunturi sportin tankin täyteen 5 markalla
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
näinkin voisi sanoa mut mistä erottaa pojat miehistä lelujen kalleudesta lelut ovat vain vähän vaihtuneet isompiin....... :chew: |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|