|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo ja säännöt PITÄIS olla kaikille samat Tuntuu vain et jos auto on katsastettu vaikka 15 kertaa suomessa, niin ei pitäis enää sellasiin asioihin puuttua johon ei oo aikaisemminkaan puututtu
|
||||
|
||||
|
Kuinkas niiden valojen ny pitäis olla jos ne olis viimeisen päälle oikein?
Takavaloihin ei muutoksia eikä peruutusvaloihin keskellä, entäs rekisterikilven valot, pitääkö niitä olla 2? Takasivuvalot kokonaan umpeen, H4 umpiot eteen. Sumarit saa olla alhaalla? Entä parkit siinä vieressä?
|
||||
|
||||
|
Tietääkö sitäkään loppujen lopuks kukaan, miten ne pitäs oikeesti olla
Rekisterivalojahan ei monessa muussakaan autossa oo ku yks, ja eikös ne takavalotki oo aikanaan hyväksytty jollain erikoisasetuksella Takasivuvalot tietysti pitäs poistaa Ja jos joutuu laittaa erilliset sivuvilkut niin periaatteessaa etusivuvalotki ois turhat
|
||||
|
||||
|
Re: Valot & Katsastus
Quote:
olen kuullut aikaisemminkin tosta hyvinkään touhusta kaverilla oli pinempi tarra kuin tausta peili ja juuri tausta peilin kohdalla vielä eli kun istut kabiinissa ei ole yhtään näkökentän tiellä siellä vaativat et tarra pois kyllä se menee jo v....:si sanoin kaverille tulehan tänne niin käydään näyttämässä sitä konalassa inssi katsoi kaikki tarpellisen mikä kuuluukin ja leima paperiin kaverilla oli sen jälkeen tällainen ilme kaveri asuu myös hyvinkäällä eikä toi nyt ole niin iso vaiva tulla stadiin (konalaan) mitä mieltä olet |
|
|
||||
|
||||
|
Kävin toisella konttorilla, kaikki meni kaikinpuolin hyvin.
Hyvinkäällä olen katsastanut kyseistä autoa jo 5 vuotta, mitään ongelmia ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Tietääpähän käydä vastaisuudessa muualla, toinen paikka oli pari euroa halvempikin, mikä myös tuntuu oudolta. Mutta ennenkaikkea palvelu oli PALJON ystävällisempää. |
|
|
||||
|
||||
|
Onneks olkoon :joy: Milestäni kaikki valoratkaisut joista ei ole haittaa tai vaaraa muulle tieliikenteelle tai ajoneuvon käyttäjälle tulisi hyväksyä niin suomi, tuonti kuin muuttoautoissa
|
|
|
||||
|
||||
|
C4:n "viralliset valoratkaisut Suomen säännösten mukaan" on mielenkiintoinen, useita keskusteluja herättänyt aihe. Yleisin systeemi etuparkeissa on varmaankin se, että sumarit toimivat parkkeina. Väri on oikea, mutta muuten taitaa olla aika epävirallinen systeemi(teho ym...)? Mutta läpi on mennyt. Mun käsittääkseni muuttoautoina tuoduissa hyväksytään alkuperäiset keltaiset etuparkit, mutta niistä on saatava erillinen merkintä otteeseen.
|
|
|
||||
|
||||
|
omani on metron maahantuoma ja ilman lisä vilkkua ja polttimot taka sivuille olen lisännyt jälkeenpäin .katsastuksessa aina heittämällä läpi
|
|
|
||||
|
||||
|
Ittellä kirkasta koko keula, parkit, vilkut ja sumarit. Ja mielestäni hiukan asiallisemman näköinen näin ku että parkit olisi keltaiset (makuasia).
Lisävilkut lokarin reunoissa ja ojavalot poistettu käytöstä. Takana punaiset sivuvalot ja kirkkaat pakkivalot joista inssi muistaa aina mainita... Jos rupee katsastus tökkimään seuraa aseman vaihto, nyt 5 vuotta samalla käynyt..toivottavasti jatkossakin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä oon kans meinannu et jos laittais kirkkaaks
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|