|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niimpäs tietysti, kiitos pappis! Pitääpä tuolla käydä muutenkin, joten tuolta lähtee hiilaria levyä sit mukaan mullekin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kiitos tarjouksesta, mutta en taida tällä kertaa mennä siitä mistä aita on matalin
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo ton linkin mä muistan nähneeni ennenkin! Aika hyvin on osia tehnyt. Tekisköhän sun kaveri tarvittaessa jotain pieniä osia mulle (mitä ei saa itse vaan leikattua suoraan levystä), tietysti sopivaa korvausta vastaan?
|
||||
|
||||
|
CA012450 :: Hiilikuitulevy 1mm 24x50cm Liimapinnalla 25¤
CA022450 :: Hiilikuitulevy 2mm 24x50cm 30¤ CA01120100 :: Hiilikuitulevy 1mm 120x100cm 225¤ F31201 :: FTEC HIILIKUITUKALVO 25x100cm UV-suojattu, kestää lämpöä! tarkoitettu ulkokäyttöön esim. sivupeileihin 30¤ http://www.vmstyle.fi/index.php?page...cts&id=30#3765 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä mä ihan oikeaa hiilikuitua laitan jos ja kun laitan, en noita kalvoja. Eli vaikka ulkonäkö onkin suuressa osassa, niin haluan kuitenkin ainakin koittaa rakentaa ihan laatupeliä, ei niinkään tuning-meiningillä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä noi levyt on ihan oikeaa hiilikuitua |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu, toki noi levyt on! Ja niitä just aionkin käyttää. Niistä vaan ei saa tehtyä mitään mutkikkaampia osia, mutta käy hyvin just tuohon soittimen jättämän aukon täyttämiseen ja vastaaviin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Joo teipit jätetään hyllylle ja Autoracingista vaan hakemaan. Viime kesänä hain sieltä ja pikkupaloja (about 30x40cm) löytyi heti hyllystä, isompia levyjäkin tilauksesta.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, tuolla on tarkoitus tällä viikolla käydä. Hyvä tietää että pikkupaloja löytyy suoran hyllystä! Onkos jossain firmaa joka tekis spesiaaliosia esim. sisustaan hiilikuidusta, jotain vähän monimutkaisempaa kuin suoraa levyä?
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|