|
|
||||
|
||||
|
Miten olis ne pykälää hitaammat. Helpompia ajaa jos kaikki ei ole ihan pro-tasolla. Siis Porschet jne. Niillä 600 heppasilla on niin helppo lipsauttaa mettään ja lopettaa siihen
Aikoinaan kun ajelin netissä enempi niin oli ihan stanua, että 20+ autoa lähti kisaan ja maaliin tuli keskimäärin 3. Mun lempiauto niissä isoissa luokissa Saleen.
|
||||
|
||||
|
Mulle käy kaikki. Vette on noista tehokkaimmista helpoimmasta päästä ajella. Keskiverrosti paras taitaa olla F550. Saleen ja Maserati hyviä nopeilla radoilla, mutta hankalia ajaa. Lambosta sai todella nopeen kunhan jakso hieroa säätöjä. En ole kevään jälkeen ajanut, kun siirryttiin Race07:n.
Yleensä suljetulla porukalla jää avointen nettipelien turha koheltaminen pois. Vaikka ekassa mutkassahan se kisa luonnollisesti voitetaan. Katotaan paljonko tulee innokkaita ja päätetään luokka sitten. |
|
|
||||
|
||||
|
Eikös kannattais ottaa yksityyppiluokka/autot kaikille samat?
Tyyliin Radicalit Race07ssa? |
|
|
||||
|
||||
|
itekkin aijjon hommata tuon G25 heti kun saan momo:n myytä. Mut onks kellään kokemusta live for speed:istä ja G25. Miten siin toimii sen "H" kaava ja kytkin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Saako Race07:aa PS3:seen??
|
||||
|
||||
|
Ei taida PS3:lle löytyä. Ja taitaa olla haaste saada PC ja konsoli samaan verkkopeliin vaikka löytyisikin?
Rateista: Itse ajelen hyvin palvelleella legendaarisella Punaisella MOMO:lla. G25 on ollut harkinnassa, mutta kun tuokin toimii ja on kestänyt niin en ole vaihtanut. Mulle on sama ajetaanko Race07 vai GRT2. Riippuu siitä kunpaan löytyy enemmän porukkaa. Ykstyyppiluokka on kannatettava ajatus. Ilmoteltaa kumpi löytyy niin kokeillaan viikonloppuna. Selvitän serverin ip:n ja tunnarit ja sovin ajan niin saadaan kisa pystyyn. |
|
|
||||
|
||||
|
GTR2 löytyy iteltä, voitais laittaa myös sääntö "default" asetuksille kun muuten vuosia säätöjä hieroneet menee ainakin sadasosa sekan nopeempaan.
Mun mielestä vois jonnekkin laittaa "sticky" topickin peliservereistä minne käy laittamassa tiedot sillon kun serveri on pystyssä... Niin jos lisää sääntöjä tarvii niin viikonloppuna minimi 0,8 promillea ja ensimmäinen ekassa kurvissa on voittaja |
|
|
||||
|
||||
|
G25 tuli hommattua Jouluna vaikka toi Momokin toimii vielä ihan hyvin. Oli vaan pakko saada vaihteet ja kytkin. Tuntuma ratissa on hiton hyvä.
Richard Burns Rally on kyllä rallipelien ehdoton ykkönen. On jo muutaman vuoden vanha, mutta edes uusin Colin ei pääse lähellekkään ajotuntumassa ja realistisuudessa (siis fysiikoiden osalta). Todella nautittava peli! GTR2 ja GTL on kanssa ihan hyviä ajopelejä. Varsinkin kun noista löytyy C2, C3 ja C5 vettet Kaikissa yllämainituissa peleissä forcet toiminut mulla hyvin niin Momossa kuin uudessa G25:ssa. Niin ja kaikki pelit PC:llä. Jaa pelaanko paljon? No hyvä jos nyt pari tuntii joka ilta ehtii ratoja kiertää... edit: taidettiin kysyä et onko porukuissa lapsenmielistä ratin vääntäjää? Mitä tohon nyt sanoisi kun tunnin vääntämisen jälkeen hikoilen kuin sika. Et en mitenkään tosissaan pelaile.... |
|
|
||||
|
||||
|
Force efektit.. Mulle ne on jotenkin kauhistus kun koitan ajaa tarkasti, käännän rattia ja sit se alkaa itte riuhtoon ja täriseen. Kyllähän oikeassakin autossa ratti kovastikin vääntelee mutta peleissä se on kuitenkin niin yhtäkkistä, kaukaa haettua ja epärealistista että siitä ei ole kuin haittaa. Kännitunnelmaa tuo kyllä, mutta ei tunnu siltä että efektien kanssa nopeimpia kierrosaikoja tulisi. Mitäs tuumaatte?
|
||||
|
||||
|
En tiedä saako tuota "defaulttia" määrättyä serveriltä. Jos ei niin olisi sääntönä vähän kuin joku yrittäisi kieltää lailla kännykkään puhumisen autossa tms.
Tavoitteena GTR2 kisa sunnuntaina illalla. Ajatuksena että ratana Brno ja autoina Corvettet. Laitan tarkemman ajan ja yksityiskohdat yms, kunhan saan serverin ylläpitäjän kanssa homman so*****a. Hyvällä tuurilla saadaan servu auki jo tänään niin päästää treenaamaan ja virittämään säätöjä (koska uskon ettei niitä saa pakotettua defaulteiksi). |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|