|
|
||||
|
||||
|
Quote:
On hyvä että tuossa tilanteessa riittää vielä huumoria |
|
|
||||
|
||||
|
Pintaremontin tarpeessa...?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
kovin on mietoja nokkia pojilla...oiskohan pikku näppis tullut Mä vaihdan venekoneisiin kaikki joiden seetipaine menee alle 120lbs. siis nyt BBCt kyseessä (toki mun pikkulohkoissa tuo 120 on myös kusiraja, riippuu tietenkin mitä nokkakortti kertoo minimi seetipaineeksi) Moroson mittari on. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Asennuskorkeudessa 2 in. 230 lbs. ja auki 700lbs. Mulla pätki noita jousia ( sisä ), kunnes sitten ostin H1 kamasta ( työkaluteräs ) tehtyjä, ja huolet häipyivät. ( kop kop ) Comp camssillä on noita hyviä, mutta diameetteri on sitten melko iso (1,625 ), eikä kaikkia kansia voi avartaa istukoistaan noin paljoa. En ole varma, josko pienempiäkin halkaisijaltaan olisi saatavissa. Selvä hyppäys laadussa=kestävyydessä=hinnassa noilla kumminkin on. Perusajatuksena noita jousia valitessa pitää muistaa, että ne on tarkoitettu sopivaksi tietyn noston nokille tietyllä vipusuhteella. Katalogit kertovat hyvin mihin jouset pystyvät. Pahimmat mokat voi tulla esimerkiksi vaihtamalla pelkät vipat joihinkin vipusuhteeltaan suurempaan, jolloin nettonosto kasvaa niin suureksi, että jousen varat loppuvat, ja venttiilin ollessa täysin auki jousi on putkella= ei yhtään välyksiä kierteiden välissä.( coil bind ) Noi jousipaineiden mittaaminen aina silloin tällöin ei ole ollenkaan huono ajatus viritetyssä moottorissa, mutta vakiokone on tehty ajamista varten, ei 400 metrin välein niitä tarvitse mittailla, toisin, kun noilla varttimailereilla on noissa hirviömoottoreissaan. Vai mitä Antti?
Nobody is perfect, except captain. Last edited by V-P : 03.02.2008 at 00:00. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|