|
|
||||
|
||||
|
Ompa Rikulla paljon vielä hommaa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvä idea! |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia T72! Tuo kuva helpottaa jo paljon, sinne ei tosiaan millään pääse mittaamaan... Tuon kuvan perusteella pääsen kuitenkin aika tarkkaan tutkimaan työntötangon paikkaa, verrattuna siihen missä se minulla nyt on kiinni.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikä Howen painelaakeriin ole saatavilla siihen pariksi suunniteltua pääsylinteriä? Valmistajan sivuilla kyllä mainitsevat 3/4" olevan oikea. Oheisessa linkissä jotain vinkkejä ko systeemiin. Polkimen liikkeen rajoitin on tosiaan syytä muistaa. Kun omassani käytin T56 omaa pakettia kytkimen liike jäi todella lyhyeksi -eli ilman rojoitinta olisi saanut kyllä polkaistua koko paketin varmaan rikki. http://www.mrracingequipment.com/M&R...iles/PG113.pdf Nyt vaan Riku tsemppiä matkaan. Yleensä noi deadlinet tulee aina liian nopeasti vastaa |
|
|
||||
|
||||
|
Kuvassa muuten näkyy paperinen laturinkannake. Tai sen hahmotelma... Pakosarjojen takia laturi ei mahdu omalle paikalleen. Tuolla kannakkeella se saadaan ulommas, ei paras mahdollinen paikka, mutta parempaakaan tilaa ei oikein ole.
Stop stop. Mulla on sulle pitkäjalkainen vesipumppu ja pitkä, tosin vain yksiuranen siivapyörä, joiden avulla laturin saa sijoitettua vasemman sylinteriryhmän kannen etupuolelle. Sen laturin telineen joutuu sitten kuitenkin tekemään, mutta hihnapituuden saa edes jollakin tavalla järkeväksi. Soittelen.
|
||||
|
||||
|
Kiitos V-P! Hieno homma, nyt saa laturin hihnan lyhyemmäksi!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oikeestaan....ton laturin voisi heittää tonne toiselle puolelle, koska siellä olisi tilaa pituus-suunnassa enemmän, vai tuleeko sinne jokin kompura tai hydrauli pumppu? Katso mun laturin paikkaa noista viimeisistä kuvista.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse kans heitin toiselle puolelle ja suosittelen kans!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu, kyllä sen voinee kääntää toiselle puolelle. Ilmastoinnin kompuraa ei tule ja ohjaustehostimen pumppu jää alkuperäiselle paikalleen.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|