|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja painaa saman ellei enemmän kuin normaali pikkulohko LS padoista puhumattakaan... Se että jotkut ajaneet lujaa moisella don ´t mean a shit. Eli se siitä potentiaalista...kuutiotuumia kun ei voita mikään. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tai olisko pitänyt sanoa don´t tell a shit (kestävyydestä)... On noita supria ja GT-Riä hajonnut kun sieniä sateella kun jannut luulee että ne tosiaan kestää eikä ota selvää mitä tehojen loihtimisen edessä on vakiopalikkaa heitetty roskiin...usein kaikki vakiolohkoja myöden ja mennään racingosaston lelulaatikkoon tonkimaan... Sama kaava toistuu myös "010" lohkoissa... |
|
|
||||
|
||||
|
meinasinkin lähinnä tuollaista lastu-putkisto-filtteri viriä, en mitään älytöntä.
saa noihin 90-luvun vetteen laittaa jotain palikkaa, että kyydissä edes hiukan alkaa pelottaa mun mielestä 400hv sierran kopassa ei oikein tunnu miltään, mutta huvinsa kullakin |
|
|
||||
|
||||
|
400hv sierrassa on yhtä varmaa etenemistä kuin 5A sulake kun 16 Hidas olisi tarpeen...
90 luvun tai mihin tahansa vetteen pulttaat ahtimen kiinni niin alkaa sekin etenemään..ihan kuten mikä tahansa vessa. Taasen mutkassa voikin sitten katsoa taustapeilistä millainen alustarakenne sierrassa on.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
sehän se. joku tommonen 400hv/1300kg vekotin ei kunnolla paina edes penkkiin ja sellasen kiihtymiseen kyllästyy parissa päivässä. en todella ole minkään auton varsinainen fani, mutta on tullut nähtyä kaikenlaisia kuutiotuuma-vekottimia, jotka ei mene edes 0-200 väliä alle 15 sekunnin...
tommosen sierran teho-painosuhde on noin 3.0kg/hv, joka ei oikein tänä päivänä ole enää mitään. pointti on kuitenkin se, että oli kuutiotuumia tai ei - se on se teho ja kiihtyvyys, joka ratkaisee - ei hyvä tyhjäkäynnin nuotti. nothing beats efficiency... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
"I am also a Supra owner and I can tell you there is a big difference between 600rwhp from a 3.0L vs a 600rwhp V8 car. The powerband is totally different..." Sama heppu jatkaa: "...without nitrous to spool up that big single Supra, a properly done V8 will own you from 40 to about 170mph and even then the catch up will take over 1100rwhp from the Supra. Trust me on this because I know." Uskokoon ken tahtoo. *siis tuon hepun C5:ssa on 408 LSx, tuplaturbot ja AFR 225 alukannet.
|
||||
|
||||
|
Ai että Supra ois nopee ?
En usko painava lahna pienellä moottorilla kuten kaikki japsit samassa kategoriassa..ja huom mä olen ajanut turbo supea ostomielessä. Into loppu heti kun mitään ei tapahtunutkaan vaikka kuinka revittelin. |
|
|
||||
|
||||
|
supraankin saa tehdä kyllä vaikka mitä, että sen saa kulkemaan.
tehokkain peli, jota olen ajanut, omasi teho/painosuhteen 1.87kg/hv - en rupea sanomaan, minkä merkkinen peli oli kyseessä, mutta luulen, että joutuu corvettessakin olemaan jos jonkinlaista osaa pellin alla - ja jossain muuallakin, ennen kuin voi edes puhua samana päivänäkään. toki siinä on eroa, minkälaisesta tilavuudesta teho on otettu, ei siinä mitään, mutta ei se voi olla "yksiselitteisesti" aina niin, että auto X on kunkku, kun siinä on isompi kone. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|