|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Harmi ettei ole hintoja, mitähän tuo alkaen malli mahtaa kustantaa?
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
En tiedä mutta jos ko. alan kamoista yleensä voi mitään johtopäätöksiä vetää niin
![]() EDIT: hiffasin just ton "alkaen". Jos meinaat sitä puolen litran pikkupeliä niin semmonen mulla on ja hintaluokka jotain 40e tms. Eli just sitä kommentoin tossa yllä. Ja Ippe tais pistää linkin villenkusettamoon, jossa samanlainen hinnalla.
|
||||
|
||||
|
Jotenkin vaan aina särähtää korvaan noi halvat laitteet vaikka seassa saattaa olla hyviäkin (siis hinta/laatu suhde) laitteita, ja en tarkoita vain näitä ultraäänipesureita.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Myös tuollanen pikkupesuri tuli joskus hommattua, ei vielä ole tullut testattua muuta kun jotain hopee/kultaketjuja. Ne se ainakin puhdisti.
Hintaluokka jotain viidenkympin nurkilla. ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
tutun näköisiä...noita mulla on pienenä ollut leikkipalikoina..tosin tossa on kovin vähän noita, faija antoi aina noin puolet enemmän... Paskametallia toi vaan on..raaka-ainetta jota työstäessä kädetkin likastuu. |
|
|
||||
|
||||
|
Niin..on se kumma miten joillekkin tuo metalli on niin kovin kiinnostavaa ja jää mieleen...
Mulle ei tee tuo pehmä metalli mitään vaikutusta kun sen värikin on ihan tekijän hallussa millä sitä jatkaa... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|