|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olotila on odottavainen. Vastaillaan sitten tarkemmin kun on vähän fiilistelty enemmän...
|
||||
|
||||
|
Jos mulla tulee katto vastaan niin onko tuota konepeittoa mahdollista lukita "puolitiehen". Kai ainakin jollain kakkosnelosella
|
||||
|
||||
|
Quote:
On sillä kakkosnelosella. Muuten rojahtaa alas. Mutta onks se pakko olla ylhäällä tai paikallaa? Mä nappasin sen irti kun enemmän rasvasin näppejä sen kanssa -> lähtee vaivattomasti, tosin tarvitsee 2 henkeä varmistukseksi ettei tule irrottaessa naarmuja...
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
No pitää varmaan töissä rakentaa joku pätevä tuki mikä pitää sitä auki jos katto tulee vastaan. Ei aina viitsi repiä peittoo irti pikkufiksailujen kanssa...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nyt kaksi ajopäivää takana ja voin sanoa että tuntuu mahtavalta. Toinen huomio minkä tein tuossa kulmilla pyöriessäni että tän kylän tiet on kuin pommituksen jäljiltä. Jotenkin tuntuu hölmöltä että kunnan "tieosasto" rakentelee kaikenmaailman kavennuksia ja kiveyspenkereitä kun 70% teistä on aivan kelvottomia. Ja mitä tulee tuohon lakikorkeuteen joka on ketjun teema niin hyvin mahtuu peitto auki. Tallin katossa olevat putkikoteloinnit tulee aika alas mutta ei peiton kohdilla. Hyvä säkä vielä mitoituksen suhteen oli se kun edellinen vuokralainen oli laittanut lattiaan kakkosnelosen eturengasstoppariksi niin se oli just sopiva Vetelle. Mahtuu hyvin kiertään auton ympäri. Olen oikein tyytyväinen talliin. (voin vaikka joku päivä käydä tallilla ottamassa muutaman kuvan kunhan muistan ottaa kameran mukaan. Kuvia kun kuitenkin kaikki tahtoo.) P.S. Hiekoitussora on liukasta
|
||||
|
||||
|
Onneksi olkoon. Nyt kun on uutta alla niin käypä se alusta ekaksi läpi tarkasti. Lähes 90% kaikista entisistä Vetten omistajista on ihan huuhaasakkia
Kun ostin omani niin autokauppias toi sen mulle himaan katottavaksi. Kun sitten vedettiin 190kmh tossa meidän mökkitiellä ja joka kuopassa perä hyppäsi 40cm sivusuunnassa niin totesin siinä vauhdissa, että "tää alusta on aivan finaalissa". Myyjä roikkui kahvoissa naama valkoisena ja lupasi maksaa kaikki huollon löytämät viat alustassa. Ja oli sanansa mittainen mies.
|
||||
|
||||
|
Quote:
No sen verran täytyy tarkentaa että arvio ei ollut perstuntuma vaan silmämääräinen. Polkupyörällä kun liikkuu niin ei pistä silmään niin herkästi joka kraateri ja "tulivuori". Täällä tekisi tiukkaa Lantikallakin... Itse Vette tuntuu olevan kyllä ihan kuosissaan, tosin oma ajokokemus ja vertailupohja on aikas olematon.
|
||||
|
||||
|
Hyvä, jos näin on. Silti - lupaan, että sun pyöränkulmat on vinossa. C4:ssa ne ei vaan vakiohiluilla pysy kuosissa (Vette Brakes on ystäväsi). Vedä kerran kunnolla mutkaan niin se on siinä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kai ne jossain välissä vois tarkistuttaa, ei vara venettä kaada. Onnistuuko toi ihan jollain yleiskorjaamolla millä on laitteet vai täytyykö etsiä spesialisti?
|
||||
|
||||
|
Kyllä siellä olis paree olla semmoset laser-vehkeet. Ne on nykyaikaa.
Mutta, sanoin väärin. Ei siis tarkistuttaa vaan suoraan vaan säätöön. Menee meinaan melkein samalla vaivalla. Itse olen säädättänyt 7 vuoden aikana (ei joka vuosi liikenteessä) 4 kertaa ja joka kerta ihan radikaalisti persiillään. Ei auta kun vaan pistää lisää kamoja vaihtoon. Suurin onkelma vissiin taka-akselin camber epäkeskokiristimien
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|