|
|
||||
|
||||
|
Jos olet Facebookissa klikkaa, liity ja tule Malmille 5.4.
Jos et ole Facebookissa, tule paikalle 5.4! https://www.facebook.com/events/6136...y_type=regular |
|
|
||||
|
||||
|
Mietin vielä, että olisko foorumilaisissa innostuneita tulemaan paikalle Vetteillä? Sitähän voisi saada näyttävän sisääntulon aikaiseksi huomiota herättämään, kannatuksen nimissä!
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuota noin, olen pahoillani, ettei mulla ole Vetteä, mutta jos kuitenkin tulisin kannatuksen vuoksi paikalle...V12 E-typellä niin kaipa ainakin herättäisin pahennusta?
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ooppelilla messissä, jos luoja suo ja faceen on lmottauduttu
![]()
|
||||
|
||||
|
Asiaa yhtään enempää tuntevana tuntuu silti aivan käsittämättömältä tälläiset sulkemis/lopettamis/tuhoamispäätökset. Maailmallahan kaikki vanhat, historiaa omaavat paikat säästetään. Täällä niistä tehdään kaatopaikkojen pohjia.
Näytti olevan adressin allekirjoittaneita jo sellainen määrä, että eikös sillä sais jo "kansalaisaloitteen" aikaiseksi. Lobakkaa (lue: juottakaa) joku teuvohakkarainenvelttovirtanen ajamaan asiaa niin saatte näkyvyyttä ja velttokin saa pitää sen puheenvuoronsa. (Niin olishan mullaki ooppeeli geeäs ..... hmmhh... lähtisköhän se vielä käyntiin, jos pahennusta halutaan herättää). Lycka till |
|
|
||||
|
||||
|
Jos tonne Finnshark miitti järjestetään tuolloin niin voin järjestää pienen esittelykävelyn ykköshalliin, kerholle ja platallle, pääsee paikkoihin joihin ilman lupakirjaa tai jonkun ilmailukerhonjäsenyyttä ole asiaa.
Oma tarkoitus oli olla tuolloin kasaamassa vetteä Klaukkalassa mutta se jaksaa odottaa, on ollut pukeillä jo 8 vuotta, tämä on tärkeämpää (ei ollut lentovälinettä vapaana
|
||||
|
||||
|
Mukana!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä ois hienoa! |
|
|
||||
|
||||
|
Itse asiassa ei kiinnosta yhtään koko Malmin kenttä.
Mailma muuttuu..mister. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|