|
|
||||
|
||||
|
Jos autoa ollaan tuomassa verottomana muuttoautona, niin silloin se ei saa olla suomessa yli puolta vuotta sen vuoden aikana mikä ollaan töissä ulkomailla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Kaiken muun "hauskan" verotuksen lisäksi
kannattaa oikeastikkin miettiä, jos tulevaisuudessa siirrytään edes jossain määrin käytön verotukseen saastemätkujen tai muiden nojalla. Tulevaahan ei kukaan oikein tiedä, mutta nykyinen järjestelmä on jo hyvin kauan ollut aatamin aikainen jäännös. |
|
|
||||
|
||||
|
Uuteen Z06:seen tuli tutustuttua viime viikolla Phoenixin(musta) ja Los Angelesin(sininen) paikallisilla diilereillä. Kovasti ne yritti sitä Zetaa mulle tyrkyttää, hyvä että pääsi kaupasta ulos kun kauppakirjoilla ahdistelivat
Vähän valottuneet kuvat on mutta asian ydin kyllä sieltä löytyy. Varmaankin aika todella apävirallinen tieto on, mutta Montecarlo auto (tai jotain sinne päin..?) on ilmoittanut Zetan veroen määräksi 40 000€+ muutokset..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kumman otitte? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aika lähelle samaa minäkin arvioin... Hienoja autoja! Toivottavasti on matkamuisto nyt lainehtimassa veneen kannella kohti kotimaata...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tällä kertaa sai tyytyä vaan '81 Vetteen..pienoismallina
|
||||
|
||||
|
Niin mitäs ne muutokset oli, jota pitäis tehdä että Suomeen rekisteriin pääsisi? Valot,tuulilasi??
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tarviiko tota lasia tosiaan vaihtaa? Tuleeko muuten EU autot sellaisenaan bowling greenistä vai tehdäänkö niihin muutoksia vielä euroopassa? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä mä uskoisin että toi tuulilasi pitäis vaihtaa.. Jostakin oon päähän saanu, että noi Zetat menisi Hollannin kautta, jossa noi ko. muutokset tehtäisiin..? ![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|