|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Isommat vanteet
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sehän on kuin 1:1 kun lainasin Mukavalle Hurskaiselle vetteäni! Se kyllä pääs noiden kaiteiden yli ihan reilusti. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Tossahan viel toinen takavalo palaa...no hätä.
Tosi on , että noi alla olevat renkaat on takuulla osasyyllinen tohon tilanteeseen...varsinkin kosteella asfaltilla noilla ei tee yhtään mitään...
|
||||
|
||||
|
On muuten lyhentynyt auto aika hemmetisti. Kattokaas tota kylkilistaa ja näkeehän sen jo silmällä, että akseliväli lähentelee mallia lokariauto.
PS. missä tää tapahtu? PS2. kasko on kiva asia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kuuluisat viimeiset sanat
|
|
|
||||
|
||||
|
eipä noi uudemmatkaan mallit kovin turvallisilta näytä, tää on hyvä pitää mielessä kun siellä ulkomailla ajelee +200 |
|
|
||||
|
||||
|
Kuski istuu muuten edelleen paikallaan tossa kuvassa.
Se on muuten ihan sama millä vedät täysstopin 200+ vauhdissa niin aina sattuu leukaan (kysy esim. prinsessa Dianalta). Vaatii kadulla tiettyä harkintaa siis. Itse olen viisastunut nuoruusvuosina ajettujen parin kovan mällin jälkeen niin, että riskeeraukset on nykyään aika vähissä. Tosin, ei sitä paljon tarvii mennä pieleen jotta tulee tommosta jälkeä kun tämän ketjun alussa. Ei noi munkaan brittiformulakumit pidä sateella mitään, usein lähtee sutimaan 80+ vauhdissa kun liittyy motarille. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
(kaveri pisti tän kuvan mulle keväällä kun olin just pulkan hommannut) |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|