|
|
||||
|
||||
|
Oranssi Tipparellu Sliipperi. Leviät ratakset ja mataluus vain päälle päin näkyvää..tehoja *riittävästi*.
Se oli kossina haaveisa. Kuka uskoiskaa ku sateenvarjon kahvasta vetasee isompaa notta jo lähtee.
Makosaa evästä...www.solutionfoods.fi MRE ruoat...missä ja milloin vain! Sharkkilaisille tilaa 4, saat 5! (Tai tilaa 8 saat 10 jine...) Laita tilauksen lisätietoihin Finnshark ja haluamasi kaupanpäällismaku/maut. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joku kippas tippiksen aikoinaan sipoossa jääradalle heti siihen ekaan mutkaan... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mun number uno auto on ollut aina -56 Chevy 2d tolppa mustana, alusisustalla, 15x15 takakummeilla ja konehuoneessa lots of power=D> (taputin itelleni: kylmät väreet meni pelkästään tätä kirjoittaessa), entäs jos semmonen olis pihassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
mulla oli mattamusta 55 chevy flipillä ilman puskuria 2d Belair 454 luvilla parhaimmillaan 427lla 11.174 edennyt Affenanmaalla...vanteina 10X15 US Magit takana ilman puskuria ja pyöränaukot Rekordista eli täysi replica Two Lane Blacktopista tai siis sama auto oli myös American Graffitissa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
mä olen sanaton.....tähänkö ollaan tultu ??? |
|
|
||||
|
||||
|
Toinen vaihtoehto on tietenkin -65 Fastback Mustang, se nimittäin on perheauto 2+2
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onko toi sun?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Viimeiset 14 vuotta ja ainakin seuraavat 14 myös jos elon päiviä riittää.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toivottavasti, hieno on mustang!
|
||||
|
||||
|