|
|
||||
|
||||
|
monesakin paikka myynnissä
semmonen täytyyysaada ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi sytytysjärjestys muuttaa äänen erilaiseksi. Jos pakosarjat ja putkisto pidetään muuttumattomina, ei ääni kuitenkaan muutu oleelisesti erilaiseksi. Tuplaputkien täytyy yhtyä X tai Y liitoksella joksikin matkaa yhdeksi putkeksi, ja a vot kasin römpsötys on kadonnut! Eli: Wanhanliiton koneisiin voidaan rakentaa LSx sytkäjärjestyksellä just samanlaiset pakosarjat ja putkisto, kun tossa videossa olevassa autossa on, ja ääni on silloin tismalleen samanlainen! Mulla on muuten sama sytkäjärjestys kun LSx moottoreissa. Nokka-akselihan sen määrää.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Varmuudeksi: |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Elikkä kuka mistäkin tykkää. ![]()
|
||||
|
||||
|
Sitten mun kahdessa 3Gen F-bodyssä on äänet ollut piloilla jo tehtaalta...esim GTAssahan on vakiona 3" putki katista änkkäriin...
Ihan normaalilta V8n louskutukselta se kuullostaa... Noh alkuviikosta pääsee käskyttään Lambo moottorista Autova joten ehkä saan vertauspohjaa.... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Varishan on vähän kun manuaalikasin käskyttäminen....Kraaaaahh--Kraaahhhhh----Kraaaahhhhh---Kraaaahhhhh----ja PAM kun isäntä tiputtaa Haulikolla variksen oksalta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tota kun kuuntelee niin ei se mun mielestä yläkierroksilla enään eroa merkittävästi kireän V8n ääntä....toisaalta nää suomen linttakuskit harvemmin kierrättää romujaan 7000+ |
|
|
||||
|
||||
|
Makuasioita toki, mitä niistä aikuiset ukot kinaamaan. Itse jos saan valita, niinkuin saankin tietysti
Koskee näitä vanhoja vessoja siis. Eilen kaivelin joutuubia sen verran, että pääsin kuuntelemaan tuota aiemmin tässä threadissa kaipaamaani Vantage V8:n ääntelyä ja kyllähän sekin mainiolta kuullostaa. Kastrupissa on ollut jo pitkään yksi hopeinen Vantage yleisön kuolattavana, aina sitä pitää käydä ihailemassa ohikulkiessaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |