|
|
||||
|
||||
|
Mä sain vehkeeni onneksi aika vaivattomasti ja taka tila oli täynnä kamaa joita tullimies ei edes vilkaissut ja selvisin siten veroilta
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuliko sun autos muuttoautona? Mä kyselin kans auton tuomista Englannista, mut sanottiin, ettei koko aikainen opiskelija ole oikeutettu tuomaan mitään! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En saanut muuttona tulemaan... mut ei verot päätä huimanneet.... halpaa on kun tuo sellaisen käyvän ja toimivan vehkeen
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin sekin sun autos vaan laitettin palasiks! Hyvä käyttökunto jättää yleensä aina vähän toivomisen varaa! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itseasias niin oli tarkoituskin... mun tuloni näihin piireihin voi olla hieman erikoinen, mut onnistuu näinkin
|
||||
|
||||
|
30 k€ on aika paljon -98:sta jos kyseessä on matalan veron maa. Ostin hiljattain Viroon -97:n, maksoin 19k€. Jenkeissä hinnat alkaen 16k$ eli 13k€.
Toi Kanden vehje on huono mittari hintatasosta, olin autosta kiinnostunut 2 vuotta sitten ja äijä ei antanu kärryä edes koeajoon. Minulle jäi mielikuva että kyseessä on kaverin oma kesäauto, jota roikuttaa pitkällä hinnalla myynnissä, jos joku vaikka astuis onkeen.... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Yx C5 -97 näyttäs olevan tuotu ja verot on 15744.10 jos saa hankittua about 20keur niin kokonaishinta 35 keur C5:sta ei oo paha
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Jos tosiaan jostain sattuu löytämään 20k€:n C5, ja verot kuitenkin alle 20k€ niin "halpaahan" se jo on
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mut yleensä noi alkaen mallit on kans kunnoltaa vähän niin ja näin
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
:raving: corvette clubin myydään palstalla
on ainakin yksi c5 myynnissä :yikes: 32t e. vuosimallia -99 hpea ajettu 54tkm 1 joko kaveri ei tiedä arvoa 2 tuotu jostain eikä vielä veroja maksettu 3virheellinen hinta ilmoituksessa 4jos pitää paikkansa (mitä en usko |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|