|
|
||||
|
||||
|
Mulla on ollu 10 vuotta kirkkaat polttimot etuparkki/vilkku yhdistelmässä, mutta tänä vuonna inssi alkoi kitisemään, että vilkun pitää olla keltainen.
Käski vaihtamaan keltaiset polttimot ja kirjoitti huomautuksen rekisteriotteeseen, ettei unohdu. Edellisellä kerralla katsastussetä käski poistamaan polttimot ja katkaisemaan johdot sumuvaloilta, kun ei löytynyt E-hyväksyntää. Ja katsastuspaikkana aina sama Hakuninmaan A-katsastus Hki. Ja näin ne mainostaa: "Me A-Katsastuksessa ymmärrämme sekä autoa että autoilijaa" |
|
|
||||
|
||||
|
Keltaiset vikut pitää olla vuodesta -83 eteenpäin, ainakin AKE:n sivujen mukaan ja valkoiset pysäköintivalot vuodesta -68 eteenpäin. Eli C4:seen pitäisi ilmeisesti laittaa parkki ajovaloumpioon ja oranssi etuparkki poistaa käytöstä, mutta eihän sitä ainakaan omaan viitti sellaista tehdä
|
||||
|
||||
|
Quote:
No ei ...vetissä Taitaa olla näissä meidän valoasioissa vain ajan kysymys millon tulee sanomista Tarkistin vielä, mutta erikoishyväksyntä rekisteriotteessa on ainoastaan punaisista takasuuntavaloissa Mun mielestä noi valoasiat pitäis puida maahantuonti/rekisteröinti katsastuksessa, eikä enää jälkeenpäin
|
||||
|
||||
|
Niin, tuurilla sitä on menty vuosia
Omaani en ainakaan valoja muuta, ellei ole pakko
|
||||
|
||||
|
Välillä tuntuu, ettei kukaan loppujenlopuksi edes tiedä, millaiset valot pitäisi olla..
Jos auto on Suomessa 15v ok ja yhtäkkiä täysin laiton.. Niin jossain muussa on silloin vikaa, kun autossa ja kuljettajassa. Kehtasi vielä vihjailla, että.. 'Voihan se olla, että ne valot on ennen olleet poissa, mutta sitten kummasti niitä alkaa pikkuhiljaa palailemaan..' En minä ainakaan ole mitään lisäillyt. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuttu juttu,
Neljä vuotta olen samalla autolla ajanut ja katsastanut, eikä mitään huomautuksia ole tullut. Nyt koulujen alkamisaikaan, kun ratsasivat koulujen lähettyvillä, niin jopa valoista poliisien piti laittaa kovemmat sanktiot, kuin olisi ajanut ylinopeutta. Samassa paikassa olitiin työkaverin kanssa, minulla "laittomat" valot ja toisella 7km/tunnissa 30 alueella ylinopeutta. Työkaveri puhallutettiin, mutta minua ei, eli olisin voinut olla esim....jotain. Aikaisemmasta tulee hyvin mieleen, että kerran pysäytettiin siksi, että epäilivät ylinopeudesta, en tietenkään myöntänyt mitään ja läpi meni (Enkä todellakaan ajanut ylinopeutta!). Samalla toisaalta toinen etuvaloista ei palanut ja takarenkaat olivat melkein silestonet. Tuntuu vähän siltä, että poliisi puuttuu vain niihin asioihin, mitä ne suoraan näkeevät / tai niille on määrätty?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Minkälaiset valot sinulla on? eli tarkoitan mistä sakot tulivat?
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Otetaas ny vielä uusiksi. Mlla oli kirkkaat valot sumareiden vieressä eli se kakspiirinen parkki/vilkku polttimo. No se ei käynyt, niin onko se ok jos laitan siihen oranssin, sehän on vilkun väri? Sittenhän ne parkitkin värjääntyy oranssiksi. Vai pitääkö sen olla keltainen?
|
||||
|
||||
|
Mulla on oranssi vilkku sekä parkki eikä kukaan ole valittanut, ei kytät eikä katsastussedät. Kaikki palaa kuin Jenkkipojalla. Timo J.
|
|
|
||||
|
||||
|
Laitan taskunpohjalle keltaisetkin niin ei pitäis tulla kitinää, löytyy kaikki sateenkaaren värit
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|