|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ilmeisesti joku on sitten halunnut mustan vetten Itse pidän tuota two tone silveriä hyvänä värinä, sopii vetteen.
|
||||
|
||||
|
Kädet enemmän kuin täynnä hommia!
Mun -76 on nyt palasina. Jouluna aloitin ja nyt se on kuumasinkitty ja maalasin sen vielkä mustaksi, myös kaikki metalliosat! Viimeaikoina olen tehnyt nivel-, pusla- ja laakerihankintoja. Olis tarkoitus saada vehje taas renkailleen. Projeksti tosin ei tule olemaan valmis kuin aikasintaan vuoden päästä.
Onko muuten mielipiteitä korin ja rungonvälisitsä puslamateriaaleista? Sivuputket tilasin juuri eilen finnvetten kautta (hookkerit)! Ja eilen myös avasin koneen, nähdäkseni sen kunnon joka oli hyvä. Koneen remppa saa kuitenkin odottaa ensitalvea! Kuvamateriaalia löytyy videomuodossa digikameralla noin tunti purkamisesta ja sinkityksestä! Tarkoitus olisi sitten joskus tehdä video! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse tykkaan kovasti mustasta, mutta noissa two tone maalauksissa on jotain mika sytyttaa nykyaan sikana! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuulostaa hyvalta! Tuleeks vakio jaahdytin? Mulla ois yks isolohkon (automaatin) syylari, ollu kaytossa noin 1200km, jos joku tarvii. Mista tilasit jouset ja iskarit? Minkalaiset jouset tilasit? 550lb:t? |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Kädet enemmän kuin täynnä hommia!
Quote:
Loistavaa! Onko muuten autosi koska taas pyorillaan? Jos ois vienyt yhden viimeistellyn rullaavan rungon johonkin kevaan nayttelyista? Itse laitoin polyuretaania korin ja rungon valiin tohon 79:n ja aion vaihtaa ne myos 75:n. kumi antaa liiaksi periksi kriittisessa paikassa, jos tykkaat pehmeammasta ajosta, niin laita kumipuslat alustaan, ja kayta kevyempia jousia, mutta mun mielesta tossa korin ja rungon valissa kannattaa kayttaa ainoastaan polya. :yes: |
|
|
||||
|
||||
|
Näyttelyihin runko!!!
Rungon vienti näyttelyyn kyllä onnistuu!!! Kunhan vain saan tietää aikataulun ja sit ois myös ihan mukava hieman saada sponssausta sillä ei ole ihan halpaa vuokrata traileria ja tuoda auto viikonlopuksi jonnekkin Etelä-Suomeen vaikka asunkin vain Mikkelin korkeudella!
Groovejay! Laita ihmees meilii niin katotaan! HH-Haavikko@Luukku.com |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Näyttelyihin runko!!!
Quote:
Mites tampereen nayttely? Kumpi ois sulle parempi? |
|
|
||||
|
||||
|
Mielelläni veisin sen sinne Tampereelle! Eiks se ole joskus toukokuun lopulla. Sinne mä kuitenkin voisin saada sen sellaiseen vaiheeseen, et on renkaillaan! Tänään taas nimittäin tilasin lisää osia, jotta se olisi sinne kasassa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Se on jo huhtikuussa, 17-18 pv eli viikko Helsingin näyttelyn jälkeen. |
|
|
||||