|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei varmasti tunnu Kurkiksesta kivalta, jos kiitos tehdystä työstä on, että 'potkaistaan pellolle'. Eikö asioihin juuri pitäisi voida vaikuttaa sillä, että osallistutaan kokoukseen ja ehdotetaan uusia tapahtumia ym. Yleensä nuo vain ovat rahasta kiinni.Jäsenmaksulle on ainakin saanut hyvin vastinetta ja hyvin nuo tapahtumat ovat muillekkin kelvanneet. Välillä vain ihmettelee, mistä kerho repii jo nykyisiinkin tapahtumiin rahat. Kiitos hyvästä kerhosta ja toiminnasta. Kurkiksesta on ainakin minulla kuva, rehdistä ja reilusta kaverista. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mitä mä Mikaa tunnen(aika huonosti) niin positiivinen kuva mullekin on jäänyt !
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin, mutta PJ:n paikalta. Minusta hän on hoitanut hommat hyvin. Tottakai kaikki haluttaisiin lisää ja lisää, mutta rahastahan se on kiinni. -- Viestini on kuulemma yhden merkin liian lyhyt, joten joudun keksimään sadun perään.. Olipa kerran pieni punainen Corvette.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja nämä vaihdokset ovat "osa luonollista kehitystä" ja voisivat tuoda uusia toimintamalleja ja ideoita...
|
||||
|
||||
|
Oikeastaan olisi hyvä, jos kaikki voisivat äänestää. Kokouksissa käy vain pieni osuus jäsenistä ja kuinka moni oikeasti haluaa, että PJ vaihtuu..
Sitten foorumista, foorumi on mainio, mutta moniko kerhonjäsenistä on rekisteröitynyt tänne.. Alle puolet? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Voisihan nuo äänestykset hoitaa täällä foorumillakin. Jokaisella käyttäjätunnuksella yksiäänioikeus. Se vaan että vaatisi että kaikki tosiaan rekisteröityis tänne. Samoin jos jotain ideoita heräilee niin niille myös äänestyksiä mitä mieltä porukka on niin kuva varmasti hahmottuisi paremmin kun yrittää tavata sitten 100 viestiä täältä että mitähän porukka oikeasti haluaa. Pieni kooste tehdä ja niistä sitten äänestykset kuka kannattaa ja mitä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Luulen kuitenkin että ns. "aktiivijäsenet" joilla on oikeasti kiinnostusta tähän kerhotoimintaan, ovat rekisteröityneitä ja tiedän myös muutaman ihmisen jotka lukee foorumia mutta eivät kirjoittele! Ja on kerhossa luultavasti sellaisiakin joille ei juuri merkkaa mitään kuka on PJ tai missä on milloinkin ratapäivät, koska eivät osallistu kuitenkaan yhteisiin rientoihin... Eli luulen, siis todellakin luulen, että ne jotka tahtovat vaikuttaa/ketä kiinnostaa yhteiset asiat, niin lukevat näitä keskusteluita! Tätä kautta saadaan kuitenkin enemmän mielipiteitä kun kerhokokouksessa(toki ymmärrän että virallinen kokous pitää olla).
|
||||
|
||||
|
Veikkaisin että täällä käy aikalailla enenpi väkeä kuin CCOF kokouksissa, se jos ei 2000 luvulla omaa tietokonetta eikä ole tänne rekisteröitynyt niin on oma häpeä.
Pidän itse melko takapajuisena jos se "oikea" jäsenistön informaatio keino on kirjekyyhkyt ja savumerkit. olenko modernisti? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|