|
|
||||
|
||||
|
Quote:
seitsemänsataakolmekymmentäkahdeksan
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nörttinä voin valaista teitä, että koneemme laskevat tosiaan kellonaikaa tuolta 1.1.1970 lähtien sekunti kerrallaan. Tällä hetkellä mennään luvussa 1166125533 jonka katsoin tuossa juuri. Aikaa kutsutaan nimellä unix time tai unix timestamp joka on siis lähtöisin tuolta unix maailmasta (linux jne). Tuosta sekunttiluvusta sitten saadaan generoitua päivämääriä niin kuin tämä foorumikin tekee. Ei tarvitse tallentaa päivämäärää muodossa 14.12.2006 klo 21:47 koska tuolla voidaan generoida mikä tahansa muoto esim: 14 Joulu 06 ja niin edelleen. Eli vastaus kysymykseen: Foorumi ei ole tallentanut kirjautumisaikaa (kun käyttäjä ei ehkä ole koskaan edes kirjautunut) ja se on joko tyhjä tai 0. Siksi tulee tuo päivämäärä Päivän nörttiannos luovutettu. Kysyttävää? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo. Paljon on 23950235 potenssiin 32 jaettuna 23:lla ja kerrottuna 324. Vähennä tulosta 2984 ja neliönjuuri 7
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mutta missä ne vette pimut oikein luuraa, mulla ku olis jokaiselle omat kulkineetkin,ilmeisesti mä oon vain liika
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, mutta nyt mä tajusinkin, ettei neliön juurta voi tohon laskuun iskeä. Selvä juttu! Quote:
Ei taida noi Vette pimut olla vakiokäviöitä täällä ![]()
|
||||
|
||||
|
Tätä aihetta sivuten voiskii tehä yhen tyhmän pollin jos jaksas. Vaan ei jaksa. On pimeetä ja märkää ja sataa eikä oo lunta eikä edes pakkasta ja kohta on joulu
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei muuta kuin MTV3:een yhteyttä; Corvette miehelle morsian. Ensi tapaamisella morsiamen sovitusta kuppipenkkiin
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juhan C5 penkistä löytyy aika sopiva mitta josta on hyvä lähtee liikkeelle.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tulee lyhyt sarja jos jatkon edellytyksenä on mahtuminen kuppijakkaraan
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiks C4:kin sporttipenkit sopivilla sivutuen säädöillä ois sopiva ensitesti? Meinaan itekkään ei juuri mahdu apukuskin paikalle, kun taitaa olla hieman ahtaampi kuin kuskinpaikka? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|