|
|
||||
|
||||
|
Quote:
:hahano: |
|
|
||||
|
||||
|
Aamulla postilaatikkoon tipahtaneessa elokuun (joko nyt ollaan niin pitkällä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kun saat lehdykän luettua niin heitäpäs lyhyt tiivistelmä mitä siellä kerrotaan... Saadaan me muutkin tietoa jos ei läpyskä ilmesty omaan postilaatikkoon... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Elokuun? Olen kyllä tietonen maapallon päivämäärärajasta (jossain Tyynellä valtamerellä), mutta lähes parin kuukauden raja Atlantilla
|
||||
|
||||
|
Quote:
No eipä siinä paljon lisää täällä jo esille tulleisiin, artikkeli keskittyy enemmänkin valmisteluihin ja tarkistuksiin ennen reissuun lähtöä: - moottori-, vaihteisto- ja tasauspyörästön öljyjen ja suodattimien vaihdot - jäähdytysneste (vaihto/tarkistus) sekä jäähdyttimen ja lämmityslaitteen letkut - ohjaustehostimen neste (vaihto/tarkistus) ja tehostimet letkut - jarruneste (vaihto/tarkistus), jarruletkut, jarrupalat, jarrulevyt ja pyöräsylinterit - pyöränlaakerit - renkaat (ilmanpaine ja kulutuspinta) - alustan puslat - ohjauksen rättinivel - laturin ym. hihnat - bensaletkut ja suodatin - vesipumpun laakerit Ja survival kitiin matkalle mukaan: - varahihna - ilmastointiteippiä + nippusiteitä - tunkki+pyöränmutteriavain+lukkomutterin sovite+vararengas (jossa ilmaa) - taskulamppu - sammutin - ensiapuvälineet - purkki WD-40 - kärjellisellä sytytyksellä varustettuun autoon varakärjet - ja tietysti normaalit työkalut |
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on Rikun varmasti hyvä lähteä reissun päälle, sen verran täyteläiset vinkit on tässä kaikki antaneet!
|
|
|
||||
|
||||
|
Visa ja ajohanskat, mielellään sisustan väriset
|
|
|
||||
|
||||
|
No empä olis uskonut että luottamus omaa Vetteä kohtaan on noin heikkoa! Mun kokemukset: 8 vuotta ajoa, 15 tkm per vuosi ja koskaan ei ole tarvinnut tien päällä rassata. En kuljeta koskaan mukana varapyörää enkä työkaluja. Lompakko ja kännykkä pitää riittää. Pitää sitä johonkin ihmisen luottaa! Jos tiellä pitää alkaa aukomaan venttiilikoppia, niin se kertoo vain että siellä tallilla tuli aikaisemmin tehtyä sitä mitä ei pidä tehdä. Huono puolustuspuhe on se että auto on vanha häksätin T: Timo J.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tokihan sitä jokainen voi pitää mukanaan mitä haluaa. Itelläni kulkee mukana jotkut pihdit ja ruuvari. Ne ei paljoa paina ja saa jotain tehtyä jos joku paikka laukeaa. Toki sillä Visallakin pärjää mutta jos on sen tyyppinen ihminen että tykkää myös korjata niin säästäähän siinä jonkun euron kun ei heti tarvi soittaa hinuria/koko korjaamoa paikalle. Tämä on vaan minun mielipide ja itse elän sen mukaan..
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|