|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ma luulen että yksi rakennuslaitevuokraamo Sompasta on mukana... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu, tuossa mun tekstissä tuo matriisi = hartsi. Yksinkertaisuuden vuoksi jätin erikseen mainitsematta hartsin joka välissä. Tietenkään kuidut itsessään ei kestä muuta kuin vetoa. Balsan sijaan on vieläkin parepia täyteaineita, keveyden ja taivutuksen suhteen, tosin samalla kasvaa myös hinta radikaalisti. Ehjänä ei mitään ongelmaa veden kanssa olekaan kun kuidut ovat hartsin sisällä. Ongelma tulee vasta kun hartsi menee syystä tai toisesta rikki. Sulla on hyvää käytännönkokemusta! Minä taas porskutan ikävä kyllä ainakin venejutuissa teoriatiedon varassa...
|
||||
|
||||
|
Quote:
jäykkyyden suhteen ei ole balsan voittanutta ja esim offiveneissä se on ideaali täyteaine vieläkin vaikka sitä on kohta 40v käytetty Toki hinta on yksi tekijä miksi balsa on edelleen suosiossa ne paremmat kun ei niin paljon parempia ole. |
|
|
||||
|
||||
|
Mitä tulee tuohon vesihurjasteluun, niin mä luulen että mulle riittää Pappatunturin SJÖPUPPE ihan mainiosti, siitä ei vesistöreissut hurjene...
|
||||
|
||||
|
Mulla taasen kun 7v asti on purjehtinut ja aina veneillyt niin toi kuttaperkkakin on vedessä tutummassa elementissä kun tien päällä.
Ehkä muutkin harrastukset korreloi mun perversiota lillua lämmössä ja vedessä..kilpauinti,uppopallo ja räpyläuinti...noitten kamppailulajien lisäksi. Kyllä vedellä lento kivaa on...eilen kävin morjenstaas kaveria jolle haetaan ensi viikolla uusi kevlar/hiilari C-luokan offikatti ja muisteltiin viimekesän vurppaa ja katseltiin kun meriveden jumittama varvikello oli jähmettynyt 8600rpm kohdalle... Saman jannun edesottamuksia voi katsella www.kohoracing.fi |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|