|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikös ruotsin pojat sanoneet, että itse ei kannata mennä raapimaan niitä osia vaan vievät ne heille sellaisenaan. Ne tekee kuitenkin kaikki alusta alkaen samalla kaavalla, vaikka olis itse jotain niille puskureille tehnyt... Vai mitä sä Bulldog's joskus kertoilit?
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Sopii
En myöskään ala itse raapimaan, maksan mielelläni vaikka extraa, notta tuloo hyvät
|
||||
|
||||
|
Noniin,
Aikoinaan kyselin tuota itse jos tekis pohjat niin vaikuttaako hintaan. Vastaus oli että vaikuttaa...nostavasti. Hintoihin on mun vaikee sanoa mutta ennemmin maksan uudelleen kromauksesta taiwanin osan hinnan kun tiedän että tulos on huomattavasti parempi kuin taiwaninkurakromikikkare... Yleensä halvemmaksi on jäänyt kuin uusi repro-osa. Tällä kertaa mukana oli erään frendin osia joka on pari kertaa kromauttanut virossa ja eka kerta meni kuulemma ihan hyvin, tokalla kerralla vaan katos osat eikä kukaan tiedä mistään mitään... Kyllähän noita kimppatilauksia voidaan järjestää niinkuin tähänkin asti, tosin menee ens-kesään/syksyyn ennen kuin vien seuraavan oman röntin sinne. Tämän nytten viedyn kasan kanssakin tulee ongelmia että ne sais ennen vappua pois, mutta yritetään järjestää... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|