FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 16.02.2004, 07:45
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,925
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by ToniH
Musta nahkasisusta, musta auto, ZL-1 levikkeet ja konepeitto, sivuputket ja tiukka 427 pikkulohko sopivalla ruiskulla, 17" TT-2:t ja viimeisen päälle alusta ja kunnon pysäyttimet - siinä olis mun auto! Sori orkkismiehet

Tässäpä muutama kuva aika namusta... Sori Toni, tämä on avo...



Reply With Quote
  #22  
Old 16.02.2004, 07:56
TCC's Avatar
TCC TCC is offline
<
 
Join Date: Jan 2004
Location: Espoo
Posts: 1,466
TCC on oikealla tiellä
Nätti on vaikkakin vanteet ovat Intro Pentiat eikä TT2:set, tohon pitäs pyrkiä pitkällä tähtäimellä. ilman turvakaarta.
Reply With Quote
  #23  
Old 16.02.2004, 13:29
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by ToniH
Mä oon täysin 68-72 coupe -linjoilla. Joskus oli 6 vuotta -77 mutta aina haaveilin kromipuskuri-Vettestä ja joskus vielä ostan semmosenkin.

Musta nahkasisusta, musta auto, ZL-1 levikkeet ja konepeitto, sivuputket ja tiukka 427 pikkulohko sopivalla ruiskulla, 17" TT-2:t ja viimeisen päälle alusta ja kunnon pysäyttimet - siinä olis mun auto! Sori orkkismiehet

Ei, C4:sta en silti myis pois

Tassa mun kaverin Daven auto:



Auto on 71 coupe, kone on 545ci, kaasarilla tosin, dynottu 690hp/620tq. Colemanin jarrut ym. kivaa. Dave on viela ruori miehia, ajaa stock autoja, joten toi 71, pysyi hanskassa todella hienosti!
Reply With Quote
  #24  
Old 16.02.2004, 13:31
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by ToniH
Noniin, nyt kun katoin tota Groovyn autoa tossa edellisellä sivulla niin aikalailla sama fiilis jota ajattelin mielessäni. Taitaa olla siinäkin TT-2:t? Istuvat kyllä todella nätisti kokiskoppaan!

Joo, vanteet on tosiaan TT II:set, jos asustelisin Jenkeissa, niin vanne valinta ois varmaan ollut joku aivan muu, sen verran paljon niita siella Vetteissa nakee... Taalla ei viela ihan niin paljoa. Ajaton vanne joka tapauksessa.
Reply With Quote
  #25  
Old 16.02.2004, 13:32
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Tässäpä muutama kuva aika namusta... Sori Toni, tämä on avo...




Siina toisen kaverin auto, Chrisin auto oli kylla todella makoisa peli. Voipi olla, etta Chris tulee kertomaan lisaa autostaan ensi kesan Porissa...
Reply With Quote
  #26  
Old 16.02.2004, 14:08
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,925
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Siina toisen kaverin auto, Chrisin auto oli kylla todella makoisa peli. Voipi olla, etta Chris tulee kertomaan lisaa autostaan ensi kesan Porissa...

Olisipa mukava saada Chris mukaan meitin touhuja katsomaan... Tuoko auton mukanaan... :dance:
Reply With Quote
  #27  
Old 16.02.2004, 16:16
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Olisipa mukava saada Chris mukaan meitin touhuja katsomaan... Tuoko auton mukanaan... :dance:


Ei tuo omaa autoaan valitettavasti, mutta koitan saada jonkun vetten niille jarkattya, ett voi olla vettella mukana touhuissa. :yes:
Reply With Quote
  #28  
Old 17.02.2004, 22:37
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,719
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Tässäpä muutama kuva aika namusta... Sori Toni, tämä on avo...

Joo, ei paha. Ei mua avot haittaa mutta ite ottaisin mukavuus (ja rungon jäykkyys) -syistä aina coupen. Jostais syystä tarkenen avolla Suomessa vain muutaman päivän kesästä ja se on liian vähän enkä myöskään ole semmonen tyyppi joka ajaa avolla heti lumien lähdettyä pipo päässä ja hampaat irvessä Ja toisaalta coupen lookki on mielestäni aivan lyömätön. Komias peli kaikenkaikkiaan kuitenkin. Niin myös se myöhempi kaverin vempele.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0
Reply With Quote
  #29  
Old 19.02.2004, 14:03
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by ToniH
Joo, ei paha. Ei mua avot haittaa mutta ite ottaisin mukavuus (ja rungon jäykkyys) -syistä aina coupen. Jostais syystä tarkenen avolla Suomessa vain muutaman päivän kesästä ja se on liian vähän enkä myöskään ole semmonen tyyppi joka ajaa avolla heti lumien lähdettyä pipo päässä ja hampaat irvessä Ja toisaalta coupen lookki on mielestäni aivan lyömätön.

Olen taysin samaa mielta! :yes:
Reply With Quote
  #30  
Old 19.02.2004, 14:30
KiRu's Avatar
KiRu KiRu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Turku
Posts: 307
KiRu on oikealla tiellä
Pakko varmaan pistää oma kommentti väliin ku ei niitä avoja tunnu kukaan haluavan
Mä oon taas avojen kannalla, musta siinä on vaan kertakaikkiaan fiilis parempi Ja tollainen harrastepeli on oikeesti niin turha peli eace: et se voi olla avokin, maksimoi sitten turhuuden
Ehkä siksi mulla on aina ollut ykkösvalinta riepukatto... (kolmas jo menossa)
Allekirjoitan kyllä sen että avot on fletkumpia, mut mulla tulee vastaan kyllä kuljettajan ominaisuudet ennen ku avon rungon taipumisen (mutkassa) aiheuttamat pyöräkulmien muutoksien ongelmat
Joo ja hiuksetki menee sekaisin ennen sitä :rolleyes2:

Ja hei, avossakin on lämppäri.. ja totta kyllä, melkein aina tulee sitä kesäillallakin pidettyä päällä, mut tyyli ennenkaikkea ja mulla on vielä ilmastointikin, ei oo kyllä vielä tullu niin kuumaa että katon alaslasku ei olis riittäny. Kovakattokin kyllä olis jos haluis coupe fiiliksiä lähentyä, mut en oo, enkä näillänäkymin tuu sitä näpräämään päälle koskaan (on kyllä mulle turha kapistus, vie vain tilaa tallista, mut älä kysy -- en myy)
Huoh.. tässä se taas nähdään onneks noi autot on differoituja, jokaiselle jotakin..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 06:47.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.