FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #11  
Old 09.03.2004, 17:51
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: Annatteko?

Quote:
Originally Posted by Harri -76
Naisten aja ja oletteko silloin vieressä Ja ennenkaikkea PELOTTAAKO Mul on niin hyvä tilane kai, et tyttöystävä ei edes uskaltais hypätä ratin taakse, kun tietää miten rakas mun Vette on mulle

Hyva aihe! Mun mimmi frendil ei oo korttia, ku ei oo koskaan keskustassa autoa muka tarvinnut, ens kesana se meinas kuitenkin sen ajaa. Tottakai mimmikin saa Corvettella vetaa jos silta tuntuu!
Reply With Quote
  #12  
Old 09.03.2004, 17:52
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KTM
´64:lla parempi puolisko ajeli välillä. Lähinnä silloin, kun oltiin tulossa tai menossa kerhon kesätapahtumiin. Paljon mukavampi, kun voidaan välillä vaihtaa kuskia. Kaupungissa hän ei sitten suostunut ajamaan. Kun vaihdoin autoa ´65:een, niin ajokerrat ovat vaimolla jääneet yhteen. Samalla vaihtui nimittäin vaihhteisto automaatista manuaaliin. Jäykkä kytkin ja ei mitään tehostimia ei tunnut olevan oikein POP

Mutsikin tykkas aikoinaan paljon ajella automaatilla, mut tota manuaalia se kuulemma halua edes kokeilla. Onneks niila on nyt se tomaatti avo taas
Reply With Quote
  #13  
Old 09.03.2004, 17:53
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Anonymous
Todettiin sitten yksissä tuumin, että jospa vaihdetaan seuraavalla bussipysäkillä taas kuskeja.

:hahano:
Reply With Quote
  #14  
Old 09.03.2004, 17:54
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Mala
jaa no mulla on ongelma ku sais sen pysymään pois kuskin penkiltä

joo ja kesän reissuis se on kyl hyvä et ajaakin voi ite sit vetää keskitsi kuraa eace:

eace: :yes:
Reply With Quote
  #15  
Old 09.03.2004, 19:41
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by KTM
´64:lla parempi puolisko ajeli välillä. Lähinnä silloin, kun oltiin tulossa tai menossa kerhon kesätapahtumiin. Paljon mukavampi, kun voidaan välillä vaihtaa kuskia. Kaupungissa hän ei sitten suostunut ajamaan. Kun vaihdoin autoa ´65:een, niin ajokerrat ovat vaimolla jääneet yhteen. Samalla vaihtui nimittäin vaihhteisto automaatista manuaaliin. Jäykkä kytkin ja ei mitään tehostimia ei tunnut olevan oikein POP

Mutsikin tykkas aikoinaan paljon ajella automaatilla, mut tota manuaalia se kuulemma halua edes kokeilla. Onneks niila on nyt se tomaatti avo taas

Meikäläisen mutsi ajelee normaalisti tomaatilla ja tykästy ihan pirusti mun Vetteen ja halus jopa vaihtaa... ei nyt kuitenkaan liianpitkälle mennä
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #16  
Old 10.03.2004, 05:58
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,761
LT-1 on oikealla tiellä
Akka ei oo kuskin penkillä muuta istunu kuin jarruja ja kytkintä ilmatessa ja nesteen vaihdossa.
Reply With Quote
  #17  
Old 10.03.2004, 11:16
jtammel's Avatar
jtammel jtammel is offline
Aktivisti
 
Join Date: Feb 2004
Location: Oulunsalo
Posts: 683
jtammel on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Mulla on "Malan" kanssa vähän sama homma, eli kun olen työreissuilla niin tyttökaveri päästelee corvetella minkä kerkeää. Tykkää kuulemaa ajaa yksin ja on kuulemma ajanut kilpaakin valoista jonkun porschen kanssa

On sanonut että kun olen kyydissä niin jännittää kuulemma liikaa mutta yksin on mahtava ajella.

Eräänkin kerran kun oltiin ajelemassa 1.0 Fiat unollamme ja itse istuin vänkärinä, niin erä toope rupesi corollalla pöljänä kiilamaan. Tyttökaveri siihen vain tuumasi että :"Nyt kun olis corvette alla niin lähtis kuin kuppa töölöstä!

Sielloin kieltämättä hymyilytti...
Reply With Quote
  #18  
Old 10.03.2004, 20:49
Anonymous's Avatar
Anonymous
 
Posts: n/a
Miks ei voisi antaa vaimon ajaa eihän se ole kuitenkaan huonompi idea ja kyllä yhdyn tohon outoon mikkelin mieheen ( Moro talli kaveri ) !!!
Meillä vaimo tykkää käydä ajelemassa yksinkin silloin kun auto joutaa.
-J.P
Reply With Quote
  #19  
Old 10.03.2004, 21:17
Paakari's Avatar
Paakari Paakari is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,249
Paakari on oikealla tiellä
Ei suostu emäntä ajeleen , lähtee kuulemma käsistä ,
taitaa pelätä et joutuu juoppokuskiksi .
Reply With Quote
  #20  
Old 12.03.2004, 14:33
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by LT-1
Akka ei oo kuskin penkillä muuta istunu kuin jarruja ja kytkintä ilmatessa ja nesteen vaihdossa.

Eli joku kayttotarkoitus niillakin on :hahano:
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:01.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.